עוד מכה לארגנטינה: לנסיני נפצע וייעדר מהמונדיאל

לנסיני
לנסיני | Gettyimages

קשר ווסטהאם שמועמד לעבור לליברפול, היה אמור להיות שחקן הרכב בגביע העולמי וחורחה סמפאולי בנה עליו. באימון הבוקר, הוא קרע את הרצועה הצולבת בברך ימין

(גודל טקסט)

יהיו בוודאי אוהדי כדורגל בישראל שיגידו "מגיע להם", אחרי שארגנטינה ספגה מכה לא קלה כשמנואל לנסיני קרע את הרצועה הקדמית הצולבת בברך ימין במהלך האימון בבוקר ולא יוכל לשחק במונדיאל. קשר ווסטהאם היה אמור להיות שחקן הרכב בגביע העולמי וחורחה סמפאולי בנה עליו. זה שחקן ההרכב השני שייעדר מהנבחרת אחרי שגם השוער סרחיו רומרו נפצע בברכו ונופה מהסגל עוד לפני כשבועיים.

לנסיני שיחק במשחק האחרון של ארגנטינה נגד האיטי וכאמור היה בתוכניות לשחק בהרכב. הקשר של ווסטהאם הוזכר כמועמד להגיע לליברפול הקיץ בזכות הטכניקה שלו וכעת ייתכן שאריק לאמלה מטוטנהאם יוזמן במקומו ושני מועמדים נוספים הם אנחל קוריאה מאתלטיקו מדריד או מאורו איקרדי מאינטר אם כי הוא משחק כחלוץ. לנסיני שיחק גם מול איטליה בניצחון 0:2, אבל לא היה שותף להפסד המביש נגד ספרד 6:1. לפי הדיווח לנסיני נפצע בגלל תנועה לא נכונה ואף אחד לא פגע בו.

העיתון "קלארין" הארגנטיני פרסם כי פציעתו של לנסיני היא מכה קשה גם לליאו מסי בגלל שהוא פוגע בלב החלק ההתקפי של הנבחרת. האלביסלסטה חסרה שחקן שיוכל לשגר את המסירה האחרונה חוץ ממסי ואם בנבחרת בנו על מסי בעמדה קדמית יותר, ייתכן שהוא יצטרך לשחק בתפקיד של מספר 10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי