רונאלדו: גם אם נזכה בגביע העולם, אני לא מתכוון לפרוש

כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו פורטוגל | Gettyimages

הכוכב הפורטוגלי הרגיע את האוהדים אבל הרים את הציפיות: "אנחנו אלופי אירופה ובין הנבחרות שמועמדות לזכות. ברור שלא הולך להיות קל. להביא את הגביע זה חלום חיי"

(גודל טקסט)

העיתון "סאנדיי מירור" פרסם, כמו כל העיתונים באנגליה, מוסף לקראת המונדיאל ובו ראיון עם כריסטיאנו רונאלדו שנשאל האם בגיל 33 הוא יגיע לשיא הקריירה ויניף את הגביע העולמי הדבר יגרום לו לפרוש מכדורגל? רונאלדו כמובן השיב בשלילה: "לזכות בגביע העולמי זה הדבר הכי גדול שאפשר להשיג בקריירה כי אתה מייצג את המדינה שלך. זה דבר קשה מאוד להשגה ובעיקר כשאתה משחק עם הנבחרת של המדינה שלך ולכן זה יהיה המקסימום בקריירה שלי". 

הוא זכה ב-56 תארים ובעיתון נכתב שגם אם יזכה ב-57 שלו, אין לו תוכניות לתלות את הנעליים. רונאלדו אמר: "להביא את הגביע העולמי לפורטוגל זה החלום של חיי. משמעות הזכייה תהיה שהשגתי כל תואר אפשרי בקריירה שלי ככדורגלן, אבל אם יש אנשים שחושבים שאני אניף את הגביע ואגיד שלום לכדורגל הם טועים. זה לא אומר שאם אני מגיע לשיא אני צריך ללכת הביתה. אני מאוד אמביציוזי ויש לי עוד דברים שאני רוצה להשיג". 

עוד הוסיף הכוכב הפורטוגלי: "מאז שהייתי ילד רציתי להיות כדורגלן מקצועי. לאחר מכן כשכבר השגתי את זה רציתי להיות שחקן נבחרת ולאחר מכן חלמתי לשחק בגביע העולמי. עכשיו נשאר לי חלום אחד שלא השגתי וזה להניף את הגביע".

"אחרי שזכינו ביורו אני מאמין שיש לנו נבחרת טובה שיכולה להשיג גם את התואר העולמי. אנחנו אלופי אירופה ואנחנו בין הנבחרות שמועמדות לזכות בטורניר. ברור שלא הולך להיות קל ויש לנו עוד הרבה עבודה לעשות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי