ניימאר: אנחנו חולמים יותר ויותר על הזכייה במונדיאל

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

נבחרת ברזיל נחתה ברוסיה לקראת פתיחת המונדיאל, הכוכב הגדול הודה לאחר ה-0:3 המרשים על אוסטריה: "זה לא שאסור לחלום על הגביע". המאמן צ'יצ'ה: "אפילו אני לא יודע מה הגבולות שלו, הוא פשוט קטלני". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ברזיל מדורגת בסוכנויות ההימורים כמועמדת המובילה לזכות בגביע העולם מזה זמן רב, והתצוגה המוחצת אתמול ב-0:3 על אוסטריה בוודאי שהרימה עוד יותר את הציפיות הכה גבוהות מהסלסאו וגם מניימאר שכבר כבש פעמיים מאז חזר התאושש מהפציעה הקשה בקרסול. לניימאר הייתה זו הופעה ראשונה בהרכב מאז פברואר (ראשונה בהרכב ברזיל מאז נובמבר) ושערו האדיר בוודאי חיזק את הסברה שברזיל תניף את גביע העולם בפעם השישית.


ניימאר גרם לסיוטים לבלם האוסטרי אלכסנדר דראגוביץ' אחרי שהתעלל בו במהלך הבקעת השער ולצד יכולתו הטובה של הכוכב גם גבריאל ז'סוס ופיליפה קוטיניו הוכיחו את יכולתם. המאמן צ'יצ'ה הודה אחרי המשחק: "אני לא יודע אפילו מה הגבולות של ניימאר. היכולת הטכנית שלו מרשימה וכך גם אישיותו. כשאנחנו משחררים אותו בשליש האחרון של המגרש הוא פשוט קטלני". המאמן הבהיר שהחליף את ניימאר בדקה ה-83 בודגלאס קוסטה רק מתוך אמצעי זהירות כדי שלא יאמץ יותר מדי את שריריו.


ניימאר שתוקל שוב ושוב אמר בסיום: "אתה חייב לסמוך על החלומות שלך. אנחנו בנבחרת חולמים יותר ויותר על הזכייה בתואר ולחלום זה לא דבר שאסור לך לעשות". בדקה השלישית שחקן אוסטריה ג'וליאן באומגרטלינגר דרך על העקב שלו וגרם לו כאבים חזקים, אבל ברזיל נשמה לרווחה כשהוא נעמד על רגליו. בסיום הוא התלוצץ: "אוסטריה נקטה נגדנו באומנויות לחימה, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה גם במונדיאל והכל עבר בסדר. מהבחינה הזאת זה היה משחק אימון טוב עבורנו". רומאריו בירך את ניימאר על השער ה-55 שלו בנבחרת, כך שהשווה את מספר הכיבושים של רומאריו בסלסאו. ניימאר עשה זאת ב-85 משחקים בעוד רומאריו רק ב-74.



צ'צ'ה וניימאר. גם המאמן לא יודע היכן גבולות היכולת של הכוכב (AFP) 


מי שהוכיח לצ'יצ'ה ולמפקפקים שמקומו בהרכב הוא גבריאל ז'סוס שכבש את השער הראשון. חלוץ מנצ'סטר סיטי אמור כנראה לפתוח במשחק הראשון במונדיאל לפני רוברטו פירמינו שישב אתמול על הספסל. הוא כבש כבר 10 שערים ב-16 הופעות בנבחרת. "זו ברזיל" אמר לכתבים: "יש לנו שחקנים גדולים וכולנו מוכנים. הוכחנו לעצמנו בעוד משחק שאנחנו מוכנים למונדיאל. אני לא מודאג אם צ'יצ'ה יבחר בי או לא, כי כל שחקן שישחק יוכיח שמקומו בהרכב".


אגב, קוטיניו זכה בתואר המצטיין ב-0:3 על אוסטריה אחרי שגילה את אחד המשחקים הטובים ביותר שלו בנבחרת. ברזיל המריאה אחרי המשחק לרוסיה והצטרפה לנבחרות שכבר נמצאות שם וגם הצטלמה צילום קבוצתי למען המזל הטוב במטוס וניימאר העלה אותו באינסטגרם. הנבחרת נחתה בסוצ'י בשעה 2.40 בלילה שעון מקומי. העיר שאירחה את אולימפיאדת החורף תארח את הנבחרת, משמע שבה יהיה הבסיס שלה במונדיאל.


 

Partiu Rússia, partiu buscar o nosso sonho! ✈️

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



ועוד ידיעה טובה עבור הסלסאו. הצוות הרפואי דיווח שפרד, קשרה החדש של מנצ'סטר יונייטד שנפצע השבוע באימון, יהיה כשיר תוך ימים אחדים. לפי דברי המאמן, פרד יהיה כשיר למשחק נגד שווייץ אם כי נראה שהוא בתכניות ההרכב.

#SeleçãoBrasileira na Rússia! ⚽️ #GigantesPorNatureza#WorldCup

Foto: Lucas Figueiredo/CBF pic.twitter.com/eg9JY83dYk

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) June 11, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי