פיקה נטש את האימון, לופטגי הסביר מדוע סרג'י רוברטו לא זומן

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | AFP

הבלם נחת לא טוב על רגלו, המאמן הורה לו לעזוב את כר הדשא כדי לא להחמיר את הפגיעה. וגם: מדוע מגן/קשר ברצלונה לא נכלל בין 23 השחקנים שנרשמו בסגל נבחרת ספרד למונדיאל?

(גודל טקסט)

בהלה קטנה באימון ספרד הבוקר (שני) בקרסנודר, שם "לה רוחה" מתכוננת למשחק הפתיחה שלה במונדיאל נגד פורטוגל ביום שישי. הבלם ג'רארד פיקה חש אי נוחות בברכו השמאלית ונאלץ לנטוש, אבל לא נראה שבספרד חושבים שהפציעה רצינית. מלבדו, דני קרבחאל שבספק לשני משחקי הפתיחה נעדר גם הוא מהאימון שנערך לפי הדיווח בשמש קופחת וחום כבד.

לפי הדיווחים מהמחנה הספרדי, פיקה נחת לא טוב על הרגל והמאמן ז'ולן לופטגי הורה לו לעזוב את כר הדשא מתוך חשש שהוא יחמיר את פגיעתו אם ימשיך להתאמן. הנבחרת ערכה אימון פנימי שהתחלק לשתי קבוצות, כשבקבוצה א' שיחקו קפה, אודריוסולה, ואייחו, אספיליקווטה, ג'ורדי אלבה, רודרי, בוסקטס, אינייסטה, טיאגו, אספס ורודריגו ובקבוצה ב' היו ריינה, נאצ'ו, פיקה, סרחיו ראמוס, מונריאל, סאול, דה חאה, דויד סילבה, לוקאס, קוקה, אסנסיו, דייגו קוסטה ואיסקו.

לופטגי התראיין ל"מונדו דפורטיבו" ואמר בין השאר: "עבורנו גביע העולם החל מזמן. היו שחקנים חשובים שהשארתי בחוץ, אבל הרשימה לא קדושה. לא חייבים להופיע בה השחקנים שהאוהדים הכי רוצים לראות. לאוהדים אין אפשרות לראות את העובדה שעושים כל השחקנים. המשחקים הם רק חלק מהעבודה".


פיקה. ביום שישי כבר מצפה לספרד משוכה קשה בדמות פורטוגל (AFP)

על כך שסרג'י רוברטו לא בנבחרת: "הוא שחקן שכולנו מכירים ויכול לשחק בכמה תפקידים, אבל הוא בעיקר משחק באגף ימין והחלטנו שאודריוסולה עדיף כי הוא שכנע אותנו במשחק האחרון לפני שבחרתי את הסגל. ברור לי שלסרג'י רוברטו יש את היכולת הנדרשת והוא גם בחור מצוין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי