ברזיל תזכה במונדיאל, ליאו מסי יהיה מלך השערים

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

שלושה ימים לפני פתיחתו של גביע העולם, פורסמו היחסים. מומחי הווינר קבעו העניקו לסלסאו את היחס הטוב ביותר לזכייה, ארגנטינה רק חמישית. רונאלדו קיבל יחס של פי 12 לסיים בראש טבלת הכובשים ואיפה ניימאר?

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני פתיחתו של גביע העולם ברוסיה ומומחי הווינר הכריזו היום (שני) שברזיל תזכה במונדיאל בפעם השישית בתולדותיה. אם תהמרו על הסלסאו, תקבלו יחס של פי 4.20 בלבד. מיד אחרי הנבחרת של צ'יצ'ה, במקום השני, נמצאת אלופת העולם גרמניה עם יחס זכייה של פי 5.00. ספרד שלישית (5,20) וצרפת רביעית (5.50).

איפה מסי וארגנטינה, אתם בוודאי שואלים? במקום החמישי בלבד עם יחס של פי 7.00. כריסטיאנו רונאלדו ופורטוגל ניצבים במקום השמיני עם יחס זכייה של פי 20, בעוד נבחרת אנגליה שביעית עם פי 15. אם אתם מחפשים הפתעות, נבחרת איסלנד קיבלה יחס של פי 150 ומצרים של מוחמד סלאח פי 120.

בנוסף, מומחי הווינר קבעו שליאו מסי הוא המועמד המוביל לזכות בתואר מלך השערים של הטורניר. הפרעוש קיבל יחס של 7.50 כשאחריו אפשר למצוא את ניימאר (8.00), אנטואן גריזמן (9.00) וכריסטיאנו רונאלדו (12.00). הפייבוריט לזכות בכפפות הזהב הוא מנואל נוייר שזכה ליחס של פי 3.70. דויד דה חאה שני (4.50) ואליסו במקום השלישי (4.80).


שני אחרי ליאו מסי. ניימאר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי