זלאטן: בנזמה היה צריך להיות במונדיאל, דשאן לא

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

החלוץ השבדי תקף בחריפות את מאמן נבחרת צרפת: "מגוחך בעיניי שהוא לא זומן". על פוגבה אמר: "מקנאים בו. הוא אחד הטובים בעולם ולכן יש לו שונאים"

(גודל טקסט)

צרפת לא הרשימה במשחק הראשון שלה,למרות ניצחון 1:2 על אוסטרליהויש מי שכבר מסמן את הסיבה. זלאטן איברהימוביץ', החלוץ השבדי שלא נכלל בסגל נבחרתו למונדיאל, נמצא ברוסיה כפרשן של רשת BeIN. בפאנל טלוויזיוני התייחס החלוץ לאי זימונו של קארים בנזמה.

"זה לא נורמלי שבנזמה לא בנבחרת כי הוא אחד הטובים העולם. הוא זכה בליגת האלופות, הוא משחק בריאל מדריד, להיעדרות שלו אין קשר לכדורגל. אם המאמן חושב שהוא לא מספיק טוב לנבחרת, המאמן לא צריך להיות פה ובנזמה כן. מגוחך בעיניי שהוא לא נבחר. אם אתה רוצה לנצח, אתה צריך ווינרים, ובנזמה ווינר".

על פוגבה, איתו שיחק במנצ'סטר יונייטד, אמר זלאטן: "הוא שנוי במחלוקת. התקשורת תמיד מדברת עליו ואני חושב שזה מקנאה. הוא מקבל שכר גבוה ותמיד משחק במשחקים גדולים ובטורנירים גדולים. הוא אחד הקשרים הטובים בעולם ולכן יש לו הרבה שונאים".

בנזמה שכבש 27 שערים ב-81 הופעות בנבחרת צרפת לא זומן לנבחרת מאז פרשת קלטת הסקס בה והחשד כי סחט את מתיו ולבואנה. הוא הודח מהנבחרת עוד לפני יורו 2016 ובעבר האשים את דידייה דשאן בגזענות.


"לא צריך להיות בנבחרת". דשאן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי