ראקיטיץ': ארגנטינה טובה אבל לא יהיו לה חיים קלים נגדנו

איבן ראקיטיץ' עם לוקה מודריץ'
איבן ראקיטיץ' עם לוקה מודריץ' | AFP

קשר ברצלונה מרוצה מהניצחון על ניגריה 0:2: "הרגשנו בבית, תודה לכל האוהדים" ומחכה למשחק הבא מול חברו מברצלונה, ליאו מסי: "הוא יודע שלא יהיה לו קל נגדנו". קספר שמייכל נשאר מפוקס אחרי ההצגה שלו מול פרו

(גודל טקסט)
 קרואטיה, ובעיקר מודריץ', פתחו ברגל ימין את מונדיאל 2018, כשניצחו אתמול (שבת) 0:2 את ניגריה וכבשו את המקום הראשון בבית ד'. נבחרתו של זלאטקו דאליץ' נראתה טוב ולמרות שהייתה זקוקה לשער עצמי ופנדל כדי לכבוש, אין ספק שבקרואטיה יכולים להיות אופטימיים לקראת המשך דרכה של נבחרתם בטורניר. דאליץ' התייחס למשחק הבא מול ארגנטינה כשאמר: "אנחנו צריכים לראות מה המצב של השחקנים. ברור שיש להם את מסי, אבל אחרי התיקו מול איסלנד, המצב ישתנה עבורם לקראת המשחק הבא".


הקפטן לוקה מודריץ', שנבחר לשחקן המצטיין וכבש את השער השני של נבחרתו בפנדל, אמר: "אני מאמין שהכנפיים שקיבלנו מהניצחון הזה יעזרו לנו להעלות את הרמה של המשחק שלנו ולהמשיך את המסע בדרך שתכננו לפני שבאנו לפה. זאת התחלה נהדרת עבור קרואטיה והגיע לנו לנצח. ניגריה שיחקה טוב, אבל היינו טובים יותר. אני שמח שהבקעתי את הפנדל ומרוצה מאיך שכבשתי אותו. רונאלדו? גם הוא כבש פנדל נהדר בטורניר הזה".


איבן ראקיטיץ' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איזו הרגשה מדהימה להתחיל את המונדיאל בדרך הזאת עם שלוש נקודות. מאמץ קבוצתי ענק!". בנוסף, קשר ברצלונה אמר לעיתון הקרואטי HRT: "הרגשנו שאנחנו משחקים בבית. תודה לכל האוהדים שלנו בעולם ואלה שבאו לעודד אותנו באצטדיון. מסי יודע שלא יהיה קל נגדנו. הוא ידע את זה לפני המשחק ועכשיו הוא אפילו יותר בטוח בכך. הם עדיין פייבוריטים לסיים ראשונים, אבל לא נעשה להם חיים קלים".


Idemo vatreni.!!!
What a great feeling to start the #WorldCup in this way ➕3⃣ Great team effort !
Qué gran sensación empezar el Mundial de esta manera ➕3⃣ ¡Gran trabajo equipo! A seguir así ⚽ #Rusia2018pic.twitter.com/DoxWGQn3nX

— Ivan Rakitic (@ivanrakitic) June 16, 2018


המאמן המפסיד, גרנוט רוהר הגרמני, היה מאוכזב אך ניסה להישמע אופטימי: "אנחנו מאוד מאוכזבים שהפסדנו במשחק. קרואטיה הייתה הקבוצה הטובה יותר. יכולנו לחזור למשחק במחצית השנייה אחרי שפתחנו אותה טוב, לפני שנשרק פנדל לחובתנו. אנחנו נבחרת צעירה, אנחנו לומדים ואני מקווה שבמשחק הבא נגד איסלנד יהיה לנו משחק הרבה יותר טוב".


 

dir="ltr">Idemo vatreni.!!!
What a great feeling to start the
#WorldCup
in this way ➕3⃣ Great team effort !
Qué gran sensación
empezar el Mundial de esta manera ➕3⃣ ¡Gran trabajo equipo! A seguir
así ⚽ #Rusia2018
pic.twitter.com/DoxWGQn3nX
Ivan Rakitic (@ivanrakitic)


עוד נבחרת שרשמה ניצחון אתמול הייתה דנמרק ש-0:1 קטן על פרו הספיק לה כדי להיצמד לצרפת בבית ג'.. העיתון הדני BT חלק שבחים לקספר שמייכל שהציל את נבחרתו, אבל גם הדגיש את הציטוט שלו: "אין לנו שום הבטחה לכך שניקח עוד נקודות בטורניר הזה. חשוב שניצחנו את פרו למרות שלא שיחקנו טוב". שוער לסטר הדגיש: "אם לא שיחקנו טוב ועדיין ניצחנו, זה רק סימן שאנחנו נבחרת טובה. פתחנו טוב מאוד, אבל לא יותר מזה. יהיה לנו עכשיו משחק קשה מאוד נגד אוסטרליה. ראיתי את המחצית הראשונה שלהם מול צרפת והם היו טובים מאוד".


קשר טוטנהאם כריסטיאן אריקסן שבישל את שער הניצחון אמר: "אני בטוח שנוכל לשחק הרבה יותר טוב נגד אוסטרליה וצרפת. היה עלינו לחץ גדול במשחק הראשון ועכשיו טוב שניצחנו והלחץ הזה יירד מאיתנו". יוסוף פולסן שכבש את השער נבחר למצטיין במשחק. בצד השני, מאמן פרו ריקרדו גרקה אמר: "שיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד. הרבה מאוד אוהדים הגיעו מפרו לעודד אותנו ורצינו לתת להם הצגה טובה, אבל מצער שהפסדנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי