הומלס בביקורת קשה: שום דבר לא משתנה, אני מאוד מודאג

מאטס הומלס
מאטס הומלס | Gettyimages

בלם נבחרת גרמניה תקף את חבריו ואולי אפילו את מאמנו: "השאירו אותי ואת בואטנג לבד בהגנה, גם נגד ערב הסעודית שיחקנו ככה רק שהפעם פגשנו יריב קשה". וגם: הסלפי של ברנדט וכוכבי באיירן שסופגים אש

(גודל טקסט)
 אכזבה קשה בגרמניה מההפסד במשחק הפתיחה נגד מקסיקו. זה לא ה-1:0 כמו העובדה שהמאנשפט לא נראתה מגובשת, לא היו לה כלים ולא רעיונות חדשים כדי לשחק מול המקסיקנים הזריזים שכמו שדים השאירו פעם אחר פעם את היריבים מאחור. ה"בילד" כתב על כך: "כבר עכשיו אנחנו נלחמים על חיינו במונדיאל. כאוס מוחלט בנבחרת. מאטס הומלס יצא נגד החברים שלו".


יתרה מכך, ב"בילד" כתבו בציניות לשחקני הנבחרת שעליהם לנסות להישאר עוד שלושה שבועות במונדיאל, כך שימשיכו לקרוא להם "אלופי העולם" עד כמה שניתן. "דמיינו את זה אחרת לגמרי, אבל אחר ההפסד למקסיקו אנחנו כבר עם הגב לקיר ויש לנו עוד שני גמרים בבית המוקדם כדי שלא נלך הביתה". הגרמנים גם רואים את הסטטיסטיקה ונחרדים: שלוש אלופות עולם הודחו בשלב הבתים בטורניר לאחר מכן – צרפת (2002), איטליה (2010) וספרד (2014).


הפרשן הגרמני מתיאס ברוגלמן אמר: "לא ראיתי את אלופת העולם על כר הדשא. ארבע שנים אחרי הניצחון הענק על ברזיל 1:7 מצאנו את עצמנו פתאום מפסידים פעם ראשונה למקסיקו ועוד במונדיאל. בחודשים האחרונים דובר הרבה על כך שאולי נחרים את המונדיאל בגלל הבעיות עם רוסיה, אבל יוגי לב החרים אותו על כר הדשא".



החרימו את המונדיאל בדרכם. מולר מתקשה לעכל (AFP)


בעיתון גם העלו שאלות ותהיות רבות על הופעת הנבחרת, בין השאר 'מתי ראיתם את יוזואה קימיש משחק משחק כל כך גרוע?', 'היכן הייתה הנחישות הידועה של תומאס מולר?', 'מה בדיוק חשב לעצמו יוליאן ברנדט שעשה סלפי אחרי המשחק מחויך כולו. זו בדיחת השנה?'. המסקנה מבחינתם היא שהמשחק בשבת נגד שבדיה יהיה בגדר לחיות או לחדול. הפרשן קרא ליוגי לב ולשוער מנואל נוייר לבנות נבחרת חדשה בתוך כמה ימים. "חייבים נבחרת שיודעת להילחם". 


מיכאל באלאק מתח אף הוא ביקורת על הנבחרת בציוץ: "אין איזון בנבחרת. אין רוח קבוצתית, אין רעב ואין תשוקה לנצח. זה ניצחון צודק למקסיקו. הם בחרו בטקטיקה שונה ממה שחשבנו שישחק".

Well deserved⁠ ⁠ @miseleccionmxEN
⚽️⚽️⚽️
The balance in the team is not right!! @DFB_Team_EN
No team spirit, hunger or enough Desire!#Löw ist gefordert !!!!!#WorldCup18#worldcup#DieMannschaft⁠ ⁠ #ZSMMN#GERMEX#WorldCupRussia2018

— Michael Ballack (@Ballack) 17 ביוני 2018

הבעיה העיקרית בנבחרת נראית בהגנה. גרמניה כבר הפסידה לאוסטריה 2:1 וניצחה את ערב הסעודית בקושי 1:2. "קיקר" כתב שהחולשה של הגנת גרמניה נוראית. ג'רום בואטנג לא בכושר, קימיש היה חלש וכך גם מאטס הומלס. "אולי הכישלון באלופות וההפסד בגביע מטריד עדיין את כוכבי באיירן", טען השבועון.


גם לגבי ההתקפה יש ביקורת. טוני קרוס נשמר מצוין ויוגי לב הודה: "השמירה על קרוס הייתה הרמטית. להיכן שהלך היו עליו שני שחקנים. הוא לא היה יכול ליצור דברים מאחור. אכזבה עצומה מההפסד. ברור שאנחנו נמצאים במצב בו אנחנו לא רגילים אליו. הטורניר עוד ארוך. ההתחלה הייתה גרועה, אבל חייבים לנצח את המשחק הבא". גם מסוט אוזיל נראה כמו בימים השחורים שלו בארסנל.


הומלס עלה להתקפה נגד חבריו אחרי המשחק: "משחק ההגנה שלנו לא היה טוב ואני מדבר על כל הקבוצה. השאירו אותי ואת בואטנג הרבה פעמים לבד מול הסילונים של מקסיקו. לא מבין למה שיחקנו ככה. ירינו לעצמנו ברגל ואם נמשיך לשחק ככה אני מאוד מודאג".



הומלס מנסה לעצור את ולה. ההגנה הופקרה מול הסילונים המקסיקנים (Gettyimages)


הומלס גם יצא בעקיפין נגד יוגי לב כשאמר ל-ZDF: "שיחקנו אותו דבר כמו נגד ערב הסעודית, אבל מול יריבים הרבה יותר חזקים. דיברנו לפני המשחק על כך שלא נאבד כדורים יותר מדי ונגן על השער עם יותר שחקנים ושום דבר לא זז. עשינו למקסיקו את החיים הרבה יותר קלים. הם שיחקו עם 7-8 בהתקפה ואז אי אפשר לעצור אותם". ג'רום בואטנג הודה בציוץ: "בכנות פתיחה הכי רעה של הטורניר מצידנו, אבל אנחנו נחזיר מלחמה".

Honestly the worst possible start into the tournament! But we will fight back @DFB_Teampic.twitter.com/jlfwoN8oTo

— Jerome Boateng (@JB17Official) 17 ביוני 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי