רק רשת: האוהד שרכב על אופניים ארבעה חודשים לרוסיה

קליפין פרנסיס
קליפין פרנסיס | אלבום פרטי

קליפין פרנסיס מהודו יצא לדרך בפברואר כשהמטרה היא להגיע למשחק של צרפת נגד דנמרק ב-26 ביוני, ועמד במשימה. וגם: המחווה הקסומה של רונאלדו לילדה הסובלת ממום נדיר בעמוד השדרה

(גודל טקסט)
17:15: עוד רגע מרגש בנבחרת איסלנד
נבחרת איסלנד היא ללא ספק אחת הנבחרות המרגשות ביותר במונדיאל 2018. המדינה שמונה כ-300,000 תושבים בלבד הדהימה את עולם הכדורגל שסחטה תיקו מכובד מארגנטינה הגדולה במשחק הראשון שלה אי פעם בגביע העולם. אחד מגיבורי המשחק הוא ללא ספק השוער האיסלנדי האנס הלדורסון שעצר פנדל של לא אחר מאשר לאו מסי בדקה ה-64.  ברשת פורסמה תמונה של אביו של השוער שנצפה בוכה מהתרגשות לאחר שבנו נבחר למצטיין המשחק וכאמור עצר פנדל של אחד השחקנים הגדולים בעולם. אין בעולם גאווה כמו גאווה של אבא


The moment when your son saves a penalty from Lionel Messi and is voted man of the match. Proud and full of emotions. We love this game!

Photo: Vilhelm Gunnarsson @visir_ispic.twitter.com/JBgXqbVYAR

— Icelandic Football (@icelandfootball) June 18, 2018

10:58: המחווה הקסומה ל רונאלדו

ילדה בשם פולינה ברוסיה זכתה לקבל את השער הראשי היום ב"רקורד" הפורטוגלי אחרי סיפור נוגע ללב. היא סובלת ממום מולד בחוט השידרה שגרם לה חוסר יכולת ללכת. היא פגשה את כריסטיאנו רונאלדו לפני שנה במשחק הנבחרת ולדבריה הוא הכניס לה מוטיבציה גדולה אחרי שדרכה לראשונה בחייה על כר הדשא באיצטדיון. 

 

"רקורד" דיבר איתה במוסקבה. "אחרי שנפגשתי איתו הוא נותן לי כח להילחם. פתחתי את החשבון שלי באינסטגרם, התחלתי להתאמן, הרגשתי יותר חזקה ואפילו יכולתי ללכת כמה צעדים. לפגוש אישיות כמו רונאלדו הפך אותי לחזקה הרבה יותר. הוא השיג כל כך הרבה בחיים וכל כך הרבה אוהדים משוגעים עליו". רונאלדו נתן לה את החולצה שלו והיא נתנה לו צמיד עם צבעי פורטוגל והיא טוענת שזה הביא לו את המזל במשחק נגד ספרד בו כבש שלושער ב-3:3. (יעקב זיו) 

 

Vídeos – A emocionante história de Polina, a menina a quem Cristiano Ronaldo mudou a vida há um ano https://t.co/fiYg46zs57

— Diário Record (@Record_Portugal) 18 ביוני 2018

 


10:15: נשיא ברזיל לשעבר מפרשן מהכלא
לולה, נשיא ברזיל לשעבר שנשלח לכלא ל-12 שנה בעקבות עבירות מס, הפך לפרשן כדורגל וכותב לתקשורת מתאו. הפעם הוא הציע לברזיל לא לזלזל במשחק הבא שלה נגד קוסטה ריקה. לולה כתב לתוכנית "ספורט TVT" בברזיל כי לפעמים דויד מנצח את גולית וצריך להיזהר. על הסיבות לתיקו 1:1 נגד שווייץ אמר: "ההתרגשות של המשחק הראשון, העובדה שז'סוס לא כבש, שעשו עבירה על מירנדה בלי תגובה. לשוויץ היו שתי אופציות. לשחק טוב יותר או למנוע מברזיל לשחק ומה מה שהם עשו".


9:40: מהודו לרוסיה דרך היבשה
קליפין פרנסיס, אוהד כדורגל מדרום הודו, קנה כרטיס למשחק של צרפת נגד דנמרק ב-26 ביוני. במקום לטוס למוסקבה כמו כולם, הוא החליט להגיע לשם בדרך ייחודית: עלה על אופניים והתחיל לרכב. פרנסיס יצא לדרך בפברואר, חצה את איראן ואוזבקיסטן, ואף נאלץ לעשות עיקוף בלתי מתוכנן כשלא הורשה לחצות את הגבול לגיאורגיה, אבל בסופו של דבר עמד במשימה והגיע לרוסיה שבוע לפני המשחק המיועד. לזה קוראים דבקות במטרה.


Kochi: The 2018 FIFA World Cup fever has gripped India and fans all over the country are all doing all that they can to celebrate one of the biggest… https://t.co/eHyjj9pnNz

— Kerintha (@kerintha4u) June 18, 2018


9:00: אנגליה מנצחת = שיכורים ותאונות
אנגליה ניצחה בזמן פציעות את טוניסיה 1:2, וזה כמובן נתן את האות לחגיגות בפאבים בממלכה. בעיר פליימות' כבר היו שיכורים לחלוטין כאשר אחד החוגגים לא שם לב, ומכונית נכנסה בו באמצע שחגג. למזלו הוא לא נפצע בצורה רצינית.


Walkabout Plymouth escalating #2018FIFAWorldCup#EnglandTunisia#walkaboutpic.twitter.com/kMnAkWSYeu

— Ashley Brooks (@ashleybroooks) 18 ביוני 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי