ג'ורדי אלבה: בספרד אוהבים להתעסק בדברים השליליים

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

מגן הנבחרת יצא נגד הביקורת אחרי ה-0:1 על איראן: "בבקשה אל תהיו קשים איתנו, בינתיים", והגן גם על חברו לברצלונה: "מי שמבין כדורגל, לא מבקר את מסי"

(גודל טקסט)

ביום שאחרי ה-0:1 על איראן, נבחרת ספרד מתמודדת עם ביקורת מבית על היכולת. המגן ג'ורדי אלבה התייצב הבוקר (חמישי) למסיבת עיתונאים ודיבר על הניצחון: "שיחקנו טוב וכל עניין הפייבוריטית לא אומר כלום. הטורניר הזה שונה, כולן יכולות לנצח. אתמול היינו פייבוריטים, אבל ניצחנו את המשחק על דברים קטנים. יש לנו נבחרת טובה, אבל בטורניר הזה כל אחת יכולה לנצח כל אחת. אני מקווה שנסיים ראשונים ואולי ההמשך יהיה לטובתנו, אבל אין לי העדפה ליריבה הבאה".

ההבדל בין היירו ללופטגי: "פרננדו התאקלם היטב כי כולנו מכירים אותו והוא אותנו. הוא אדם טוב שקרוב לשחקנים. הוא היה צריך לקחת את המושכות ואנחנו שמחים על כך. אנחנו לומדים ממנו, אבל הרעיונות זהים לשל ז'ולן. אני מקווה שפרננדו יצליח עם הנבחרת".

הביקורת על הנבחרת: "אנחנו רגילים לזה מהשנים האחרונות. בספרד אוהדים להסתכל על הדברים הרעים ולא להתרכז בטובים. בחיים צריך להיות חיובי. בבקשה, אל תהיה קשים איתנו, בינתיים. חכו קצת".

הביקורת על מסי בארגנטינה: "אני לא מבין את זה, אבל יש הרבה דברים שאני לא מבין. הוא שחקן ייחודי שהפוך את ארגנטינה לטובה יותר. מי שמבין כדורגל, לא מבקר את ליאו".


אלבה. מעדיף שבספרד יתרכזו בחיובי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי