סמפאולי: "אני אשם", מודריץ': "ניתקנו את מסי מהמשחק"

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | Gettyimages

מאמן ארגנטינה התנצל בפני האוהדים לאחר התבוסה 3:0 לקרואטיה, שסיבכה אותם במונדיאל: "אני אחראי לתוצאה הזו". כובש השער השני נבחר למצטיין: "קיבלנו בוסט גדול של ביטחון, הצלחנו למנוע ממנו לקבל את הכדור"

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה וליאו מסי ספגו הערב (חמישי) מהלומה כשהובסו 3:0 מול קרואטיה והם נמצאים בסכנת הדחה מהמונדיאל. אנטה רביץ' (53), לוקה מודריץ' (80) ואיבן ראקיטיץ' (91) כבשו לזכות המנצחת והעלו אותו באופן רשמי לשמינית גמר גביע העולם בפעם השנייה בתולדותיה.


מאמן ארגנטינה חורחה סמפאולי לא חיפש תירוצים: "הייתי חייב להכין תוכנית למשחק הזה. אם הייתי מתכונן אחרת, אולי דברים היו עובדים טוב יותר. אני לא חושב שזה מציאותי להאשים בהכל את קבאז'רו. הקבוצה לא מסתדרת עם הגאונות של מסי. כמאמנים, אנחנו צריכים למצוא דרכים להתמודד עם זה ואני זה שלא עשה את זה נכון".


"אני לא יודע לגבי הבושה, אבל אני בהחלט מרגיש כאב", הוסיף סמפאולי, "עבר הרבה זמן כמאמן מאז שהרגשתי ככה וזה כואב יותר כי אני לובש את חולצת הנבחרת שלי. זה כואב כי אנחנו לא ברמה שהעם הארגנטינאי מצפה שנהיה. אני מבקש סליחה מהאוהדים, במיוחד מאלה שעשו את הדרך עד לכאן לראות אותנו. אני אחראי לתוצאה הזו. אני מאמין שעשיתי כל שביכולתי אבל פשוט לא מצאתי את הדרך לתת להם מה שהם רוצים".




סמפאולי בראש מורכן.


לוקה מודריץ' המאושר, שנבחר לשחקן המצטיין, אמר בסיום: "הדבר החשוב ביותר הוא שהעפלנו כבר הערב לשלב הבא. אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק, אסור לנו להסתנוור מהניצחון הזה. קיבלנו בוסט גדול של ביטחון למשחקים הבאים, אבל יהיה קשה מאוד בהמשך. אנחנו צריכים לקחת נשימה עמוקה ולהתכונן היטב".



מודריץ' הסביר כיצד קרואטיה הצליחה לעצור את מסי: "ניתקנו את מסי מהמשחק, פשוט מנענו ממנו לקבל את הכדור. זה נראה קל לאור התוצאה, אבל זה ממש לא היה כך. היינו ראויים לנצח, אבל קל זה לא היה. השער הראשון הגיע רגע לאחר טעות שלהם וזה נתן לנו הרבה ביטחון. היה לנו משחק מושלם. אתה חייב שיהיה לך משחק מושלם בשביל לנצח נבחרת כל כך טובה כמו ארגנטינה".


 

Idemoooooooo HRVATSKAAAAAA ❤️

A post shared by Dejan Lovren (@dejanlovren06) on



מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ' סיכם: "מהיום הראשון סמכתי על הנבחרת שלי. לא האמנתי שנעלה אחרי שני משחקים, אבל האמנתי שנעפיל לשמינית הגמר בסופו של של ב הבתים. ארגנטינה לא הייתה מבולבלת, אנחנו היינו מצוינים. ניצחנו את הנבחרת עם השחקן הכי טוב בעולם ושיחקנו כדורגל מעולה, אני מאושר. הדרך היחידה להצליח היא רעב ותשוקה לניצחון. אף אחד לא מאושר יותר ממני כרגע, אבל אני חייב להישאר עם הרגליים על הקרקע".


איבן ראקיטיץ' שהבקיע את השער השלישי במשחק כתב ברשתות החברתיות: "איזה משחק! אני כל כך גאה בחברים שלי לנבחרת. קדימה קרואטיה".



"ניתקנו אותו מהמשחק" (Gettyimages)


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי