"ניימאר צריך להפסיק לחשוב שהוא קורבן של כולם"

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי ממשיך לספוג ביקורות על ההתנהגות שלו בניצחון על קוסטה ריקה. דייגו לוגאנו: "לניימאר אין כבוד, הוא צריך לעשות חשבון נפש". וויליאן ירד לספסל נגד סרביה, פירמינו צפוי לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)

יומיים אחרי, עדיין יש ריקושטים על ההתנהגות שהציג ניימאר בניצחון ברזיל 0:2 על קוסטה ריקה. דייגו לוגאנו, אחד משחקני אורגוואי שזכה בקופה אמריקה 2011, היה בלם סאו פאולו עד לפני שנה ונחשב לשגריר ההתאחדות של דרום אמריקה תקף את ניימאר: "הוא פנומן, אבל הוא חייב להפסיק לחשוב שהוא קורבן של כולם. הוא צריך לעשות אולי הערכה מחדש של היחס שלו על כר הדשא ליריבים ולהבין למה כולם שונאים אותו".

לוגאנו אמר עוד: "בברזיל טוענים שכולם מנסים להתנכל לו, אבל בואו נגיד את האמת. בנבחרת אורוגוואי ובכל שאר הנבחרות שומרים על כוכב כמו ניימאר כמו ששומרים על ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו וכמו ששומרים על לואסי סוארס הכוכב שלנו. השמירה על השחקנים האלה חזקה, אבל תמיד מתוך כבוד אליהם. הכבוד אליהם הוא בגלל שפת הגוף שהם מראים על כר הדשא והדרך בה הם משחקים. לניימאר, מסיבות שונות, אין כבוד כזה. אם כולם מתייחסים אליו באותה צורה הוא זה שצריך לעשות חשבון נפש. הוא חייב להפסיק לחשוב על כך שכולם רודפים אותו והוא קורבן".

באשר למשחק האחרון של ברזיל בבית נגד סרביה, יש דיווחים שהמאמן צ'יצ'ה ישנה את ההרכב ויוריד לספסל את וויליאן, שלא היתה לו הופעה טובה מול קוסטה ריקה והוחלף בגלל פציעה בירך הימני. בעקבות זאת רנאטו אוגוסטו עשוי לחזור להרכב. החלק ההתקפי של ברזיל עם אוגוסטו, ניימאר, פיליפה קוטיניו וגבריאל ז'סוס היה המועדף על צ'יצ'ה ב-13 ממשחקי המוקדמות של המונדיאל בבית של דרום אמריקה. אפשרות אחרת לשינוי תהיה הכללות של טייסון משחטאר דונייצק או רוברטו פירמינו, שעד כה נכנס פעמיים כמחליף. שלושה משחקני ברזיל חייבים להימנע מכרטיסים צהובים כדי לא להחמיץ את שמינית הגמר אם יעלו: ניימאר, פיליפה קוטיניו וקאסמירו.

פירמינו. עד עכשיו רק עלה מהספסל (Gettyimages)
פירמינו. עד עכשיו רק עלה מהספסל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי