צפו בתקציר: דנמרק וצרפת נפרדו ב-0:0 ועלו לשמינית הגמר

עוסמאן דמבלה מול ינס סטריגר לארסן
עוסמאן דמבלה מול ינס סטריגר לארסן | Gettyimages

אף אחת מהנבחרות לא הסתכנה באיבוד המקום שלה בראש בית ג', ואחרי 90 דקות משמימות התקבלה התוצאה המאופסת הראשונה במונדיאל. אוסטרליה היתה זקוקה לניצחון אבל הפסידה 0:2 לפרו ושתיהן סיימו את דרכן בטורניר. צפו

(גודל טקסט)

עוד שתי נבחרות עלו הערב (שלישי) לשמינית גמר המונדיאל. הסיבוב השלישי הסתיים גם בבית ג' כאשר צרפת ודנמרק נפרדו בתיקו 0:0 ועלו שתיהן לשלב הבא, צרפת מהמקום הראשון עם 7 נקודות ודנמרק מהמקום השני עם 5, בעוד במשחק השני פרו ניצחה את אוסטרליה בתוצאה ששלחה את שתי הנבחרות הביתה.

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>

דנרמק – צרפת 0:0
78,000 הצופים שמילאו את אצטדיון לוז'ניקי קיוו לראות יותר מאשר את ה-0:0 הראשון במונדיאל הנוכחי. אבל העובדה ששתי הנבחרות כבר היו פחות או יותר עם הכרטיס ביד, צרפת עוד לפני המשחק ודנמרק דה פקטו החל מהדקה ה-18 לאור שער היתרון של פרו במשחק המקביל, היתה בעוכריהם. מה שהם קיבלו היה משחק משמים בו אף אחת מהקבוצות לא הסתכנה ביותר מדי התקפות, וכאמור המשחק הראשון בטורניר ללא שערים. אפילו שופטי הווידאו לא נתנו פנדל הפעם.

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>

מאמן צרפת דידייה דשאן נתן לכוכבים כמו פוגבה ואמבפה לנוח, כמו גם לשוער הראשון הוגו לוריס, ובלעדיהם ז'ירו וגריזמן לא קיבלו מספיק כדורים בעזרתם יכלו לסכן את השער של שמייכל. גם לאחר שאמבפה נכנס, 12 דקות לסיום, זה לא הספיק. ספק אם יכולת כזו תספיק גם לשמינית הגמר, שם היריבה יכולה להיות אפילו ארגנטינה, ובטח לא אם צרפת תגיע רחוק יותר. גם דנמרק תיאלץ להשתפר בשמינית הגמר, שם היריבה שלה צפויה להיות קרואטיה החזקה.

אוהד נבחרת דנמרק. פחות או יותר מסכם (Gettyimages)
אוהד נבחרת דנמרק. פחות או יותר מסכם (Gettyimages)

הרכבים
דנמרק: קספר שמייכל, סיימון קיאר, אנדראס כריסטנסן, מתיאס יורגנסן, הנריק דלסגארד, ינס סטריגר לארסן, תומאס דילייני, כריסטיאן אריקסן, פיונה סיסטו (ויקטור פישר 60), מרטין בריית'ווייט, אנדראס קורנליוס (קספר דולברג 75)

צרפת: סטיב מנדאנדה, פרנסל קימבמפה, רפאל וראן, ג'יבריל סידיבה, לוקאס הרננדז (בנג'מין מנדי 50), אנגולו קאנטה, סטיבן אנזונזי, אנטואן גריזמן (נביל פקיר 68), תומא למאר, עוסמאן דמבלה (קיליאן אמבה 78), אוליבייה ז'ירו

מהלך המשחק
דקה 1: השופט סנדרו ריקי הוציא את המשחק לדרך באצטדיון לוז'ניקי המלא עד אפס מקום.

דקה 4: בריית'ווייט חדר מצוין לתוך הרחבה ונפל בתוך הצפיפות, אבל השופט היה קרוב והורה למשחק להמשיך בצדק.

סידיבה מול סיסקו. משחק בינוני לשתי הנבחרות (Gettyimages)
סידיבה מול סיסטו. משחק בינוני לשתי הנבחרות (Gettyimages)

דקה 33: דמבלה הגיע למצב בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו חלף ליד הקורה.

דקה 44: משחק לא גדול של שתי הנבחרות. גריזמן קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה והעביר אותו לז'ירו, שבעט מעל השער.

דקה 59: התקפה טובה של נבחרת דנמרק, הגנת צרפת הרחיקה אבל רק עד אריקסן, שבעט חזק כדור לא מספיק מדויק.

דמבלה מול לארסן. אף אחת מהנבחרות לא מסתכנת (Gettyimages)
דמבלה מול לארסן. אף אחת מהנבחרות לא מסתכנת (Gettyimages)

דקה 70: פקיר, שנכנס כמחליף, בעט כדור מצוין מרחוק אבל לרשת החיצונה.

דקה 91: אמבפה חדר לרחבה והעביר בעקב כדור למרכז, אבל אף שחקן צרפתי לא הגיע אליו.

אוסטרליה – פרו 2:0
אחרי היכולת שהציגו בהפסד 2:1 לצרפת במשחק הראשון, האוסטרלים סומנו כאחת ההפתעות של המונדיאל הנוכחי. הם בהחלט לא ציפו לסיים את שלב הבתים במקום הרביעי עם נקודה אחת בלבד. גם היום, למרות ששלטו והגיעו למצבים, הסוקרוז לא הצליחו לתרגם את היכולת לניצחון והפסידו 2:0 לפרו, במה שהפך למשחק האחרון שלהם במונדיאל 2018.

יוטון מול ריסדון. האוסטרלים ידהימו עם שמינית הגמר? (Gettyimages)
יוטון מול ריסדון. האוסטרלים ידהימו עם שמינית הגמר? (Gettyimages)

אוסטרליה היא אחת הנבחרות שהגיעו למונדיאל ללא הרבה ציפיות, ובעיקר שיחקה כדי ליהנות. ובכן, את זה קיבלנו מהם. לאורך שלושה משחקים הציגה הנבחרת של ברט ואן מרוויק כדורגל קצבי ומעניין, גם אם לא ניצחה. היא הגיעה למשחק עם תקווה לניצחון שישאיר לה סיכוי להופעה שנייה בתולדותיה בשמינית הגמר, אבל כבר בדקה ה-18 אנדרה קאריו הרחיק ממנה את החלום עם שער נהדר. אם האוסטרלים עוד חשבו על קאמבק, פאולו גררו הכפיל (50) וסגר את הסיפור על הנבחרת החביבה. פרו, לעומת זאת, יכולה להיות מרוצה מהניצחון אבל שלוש נקודות בהחלט לא יספיקו לה וגם היא תיפרד מהמונדיאל כבר בשלב הבתים.

הרכבים
אוסטרליה
: מתיו ריאן, ג'וש ריסדון, טרנט סיינסברי, מארק מיליגן, עזיז בהיץ', מתיו לקי, מילה ידינאק, ארון מוי, רובי קרוס (דניאל ארזני 58), טום רוגיץ' (ג'קסון איווין 72), טומי יוריץ' (טים קייהיל 53)

פרו: פדרו גאלסה, לואיס אדבינקולה, כריסטיאן ראמוס, אנדרסון סנטמריה, מיגל טראוקו, רנאטו טאפיה (פאולו הורטאדו 63), יושימאר יוטון (פדרו אקינו 46), אנדרה קאריו (וילדר קרטחנה 79), כריסטיאן קואבה, אדיסון פלורס, פאולו גררו

מהלך המשחק
דקה 1: השופט סרגיי קארסב הוציא את המשחק לדרך באצטדיון בסוצ'י.

דקה 18, פרו עולה ל-0:1: אנדרה קאריו קיבל הרמה מפאולו גררו מקצה הרחבה ובעט מהאוויר בצורה נהדרת ישר לרשת. סוף סוף שער ראשון לפרואנים בטורניר.

קאריו חוגג. לא יעלה את פרו לשמינית, אבל בכל זאת שער משמח (Gettyimages)
קאריו חוגג. לא יעלה את פרו לשמינית, אבל בכל זאת שער משמח (Gettyimages)

דקה 50, 0:2: אדיסון פלורס חדר נהדר מצד שמאל והכניס את הכדור לגררו, שבלי בעיות בעט פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי