"זה כבר נגד מסי". בצרפת חוגגים את העלייה אבל מותחים ביקורת

נבחרת צרפת
נבחרת צרפת | Gettyimages

רגשות מעורבים בתקשורת הצרפתית לאחר התיקו המאופס מול דנמרק, שהעלה אותם לשמינית הגמר למרות יכולת חלשה: "דשאן אמר שהיו שבעה מצבים טובים, הוא כנראה התכוון לכל שלושת המשחקים יחד". גריזמן צוטט באמירה מוזרה

(גודל טקסט)
ארגנטינה היא היריבה הבאה של צרפת בשמינית הגמר במשחק שיתקיים כבר בשבת הקרובה. הצרפתים סיימו אתמול (שלישי) בתיקו 0:0 מאכזב נגד דנמרק, והראש כבר במשחק מול ארגנטינה. אם צרפת תנצח היא תשחק ברבע הגמר נגד פורטוגל או אורוגוואי. לא מצפים לה חיים קלים, אבל היא פייבוריטית לפחות על הנייר. אגב, זה היה טורניר גדול שלישי ברציפות בו מסיימת הנבחרת ב-0:0 את משחק הנעילה שלה בשלב הבתים. 


תחת הכותרת: "זה כבר נגד מסי", נכתב בעיתון "ל'אקיפ": "אחרי הופעה מאכזבת נגד דנמרק, צרפת סיימה ראשונה בבית וירשנו משחק נגד ארגנטינה כבר בשמינית. זה יהיה מפגש ראשון בין הנבחרות מאז מונדיאל 1978. מה שקרה בשלב המוקדם של הבתים יישכח. הנבחרות יחלמו מחדש. זה יהיה מפגש של צרפת נגד מדינה גדולה של כדורגל ואולי צ'אנס אחרון לליאו מסי לזכות במונדיאל". העיתון כתב שהמשחק מול דנמרק היה מביש ומי שאוהב כדורגל לא היה נהנה לראות את המשחק של צרפת שהיה משעמם. "יש חבורה של שחקנים שמשחקים טוב בצרפת ויש חלק אחר שמשחק עלוב", קבע העיתון שגם מתח ביקורת על דידיה דשאן: "הוא דיבר על כך שהיו שבעה מצבים טובים לצרפת ולא הבנו אם התכוון לכל שלושת משחקי הבית המוקדם".


L'Equipe, miercoles 27 de junio :
"MAIS SI, c'est déjà lui"
"PERO SI, ya es él" pic.twitter.com/MuMl8wW0nB

— Thomas Allain (@ThomasAllain_) June 27, 2018


צרפת זכתה בפעם הרביעית בראשות הבית, אחרי מונדיאלים 1958, 1998 (בו זכתה במונדיאל) ו-2014. דידיה דשאן, שינהל את משחקו ה-80 בנבחרת נגד ארגנטינה ויקבע שיא צרפתי חדש, הודה: "אני לא מסתיר את העובדה שהמשחק היה חלש. יש דברים שצריך לתקן אצלנו בעיקר בהתקפה. רצינו גם לתת לשלושה שחקנים מוצהבים לנוח".


ממוצע הציונים שקיבלו שחקני צרפת בל'אקיפ, 3.9, מביש. אוליביה ז'ירו, אנטואן גריזמן, סטיבן אנזונזי, תומא למאר – כולם שחקנים ברמה הגבוהה ביותר וקיבלו ציון 3. עוסמאן דמבלה הוא היחיד שקיבל 4.


גריזמן. ביקורת על סימאונה? (AFP)
גריזמן. ביקורת על סימאונה? (AFP)


גריזמן יצא בהכרזה מוזרה שביקרה את דייגו סימאונה: "אני מתוסכל מהמשחק? ממש לא. אני רגיל לשחק ככה פעמים רבות ברמת הקבוצה (אתלטיקו מדריד). מצטער עבור האוהדים שציפו למשחק עם הרבה שערים והתקפות יפות. אנחנו בוטחים בעצמנו וזה היה משחק עם כמה מחליפים. יודעים שיש מה לתקן".


בארגנטינה התייחסו אף הם למשחק. חאבייר מסצ'ראנו אמר: "נשב השבוע וננתח היטב את המשחק של צרפת". עבור גונסלו היגוואין זה יהיה משחק מרגש. הוא נולד בברסט בצרפת אחרי שאביו שיחק בליגה הצרפתית וזו תהיה פעם ראשונה שהוא ישחק נגד צרפת במשחק נוקאאוט במונדיאל. "לא חשבתי שנפגוש את צרפת בשלב הזה, אבל אנחנו כאילו חוזרים לקו הזינוק להתחיל מחדש מול נבחרת שמועמדת לזכות בגביע העולמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי