לב רמז על סיום דרכו: "צריך לעשות צעדים משמעותיים"

יואכים לב
יואכים לב | AFP

גרמניה נחתה בפרנקפורט אחרי הכישלון המהדהד במונדיאל והמאמן לא התחמק: "נקיים מספר שיחות ואז ניתן את התשובה שלנו". יו"ר ההתאחדות: "הצוות יעביר לנו ניתוח על מה שקרה"

(גודל טקסט)

אלופת העולם היוצאת נחתה הערב (חמישי) בגרמניה ועדיין לא ברור האם המאמן לוגי לב ימשיך בתפקידו. לפי העיתון "בילד", צפויה להתקבל החלטה בנושא במהלך השבוע הקרוב. יו"ר ההתאחדות ריינהארד גרינדל אמר: "החלטנו שהצוות המקצועי יעביר לנו ניתוח ראשוני על מה שקרה במונדיאל ואחר כך אנו מצפים מיוגי שידבר גם הוא".

לב דיבר עם נחיתת הנבחרת בפרנקפורט: "הנבחרת לא הראתה את מה שהיא יודעת לעשות. כמובן שאני אחראי על כל מה שקרה. לא הצלחתי להוציא את המיטב מהשחקנים. אנחנו נדבר על זה בהרחבה בהמשך".

המאמן הוסיף: "יש לנו הרבה על מה לעבוד. עתידי? אנחנו נקיים מספר שיחות ואז ניתן את התשובה שלנו. הכאב והאכזבה גרמו לי להיכנס למצב לא נעים, אני צריך לחשוב בראש שקט. זה לוקח זמן לעכל את מה שקרה, אנחנו באמת עצובים ומאוכזבים מאוד. עשינו דרך ארוכה ביחד לפסגה. היינו מאוד עקביים ועבדנו לכל אורך הדרך כצוות. כעת, באופן טבעי, צריך לעשות צעדים משמעותיים ושינויים".

בתקשורת המקומית נכתב שיש חשש מצונאמי בכדורגל הגרמני. הפרשנות אומרת כי אחרי הביקורת הקשה על לב קשה לראות אותו נשאר, אך מצד שני עוד לא עלה שם אחד של מאמן שמועמד להחליפו בתפקיד.


סוף הדרך עבורו? יוגי לב (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי