דיווחים סותרים בנוגע לעתידו של סמפאולי בנבחרת ארגנטינה

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | Gettyimages

אחרי הכישלון במונדיאל וההדחה מול צרפת, ברשת "TNT ספורט" דיווחו שנשיא ההתאחדות טאפיה כבר פיטר את המאמן, כשבמקביל ב-TYC פורסם על ניסיונות להגיע להסכם משותף בגלל גובה הפיצויים. האוהדים רוצים את סימאונה

(גודל טקסט)

חורחה סמפאולי אמר שהוא לא מתכוון להתפטר אחרי הכישלון של נבחרת ארגנטינה במונדיאל ושהוא רק יצא מחוזק מההפסד 4:3 לצרפת שהוביל להדחה, אבל לפי דיווחים בארגנטינה הוא פוטר אחרי שיחה עם נשיא ההתאחדות קלאודיו "צ'יקי" טאפיה. לפי רשת הספורט הארגנטינאית "TNT ספורט", למאמן הובהר אחרי שיחה עם הנשיא שהוא לא ימשיך בתפקידו. עוזרו של המאמן הצליח להסתכסך איתו ולא ימשיך לעבוד בנבחרת.

במקביל, רשת TYC הארגנטינית דיווחה על מצב יותר מסובך. טאפיה וסגנו דניאל אנגליצ'י שוחחו עם סמפאולי במונדיאל והגיעו להסכם שאחרי שיחזרו לבואנוס איירס, יתקיימו שיחות בין הצדדים. ההתאחדות לא תבקש מהמאמן להתפטר ולא תפטר אותו, בגלל שתצטרך לשלם לו פיצויים בסך 20 מיליון דולר על ארבע השנים שנשארו לו בחוזה. ההערכה הכללית היא שבהתאחדות רוצים להגיע להסכם משותף בו יעזוב סמפאולי מרצונו וגובה הפיצויים יהיה נמוך הרבה יותר.

עוד דווח ברשת שכנראה שסמפאולי מצידו לא מתכוון להתפטר ומדבר על כך שימשיך, לכן הדיווחים סותרים ולא ברור מה האמת. אוהדי ארגנטינה מבחינתם, יודעים מה הם רוצים. מתוך 120 אלף הנשאלים ב"אולה", 84 אחוזים הצביעו שהמאמן צריך להיות מפוטר. 35 אחוזים היו רוצים לראות את מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה מקביל את התפקיד, ואחריו 30 אחוזים הצביעו למרסלו גז'ארדו, שמאמן כיום את ריבר פלייט.


סימאונה. המועדף על האוהדים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי