אוספינה: "המזל נטש אותי", מינה: "לא הגיע לנו להפסיד"

נבחרת קולומביה
נבחרת קולומביה | AFP

הקולומביאנים מתקשים לעכל את הדחתם מגביע העולם אחרי דו קרב פנדלים מול אנגליה, השוער טען: "המצפון שלנו שקט כי נתנו את הכל, בעיטות הכרעה זה הימור אחד גדול". בתקשורת ביקרו את המערך איתו בחר לשחק פקרמן

(גודל טקסט)
 היה קשה לאוהדי קולומביה לראות את ההפסד לאנגליה אחרי שהם חזרו מעולם המתים בשניות האחרונות של המשחק, כשהצליחו להשוות ל-1:1 והגיעו עד לדו קרב פנדלים. המאמן חוסה פקרמן לא היה יכול להסתכל על הבעיטות מרוב לחץ ובסיום אי אפשר היה שלא לסמפט את הקולומביאנים שמיררו בבכי, כולל חמאס רודריגס שלא היה בסגל בגלל פציעה ולא הפסיק לבכות ברגעים שגם במאי השידור דאג שלא נפספס.


פקרמן ניהל את המשחק טוב יותר מעמיתו גארת' סאות'גייט, אבל המזל היה איתו רק בדקה ה-90 ולא מעבר. העיתון "אל קולומביאנו" כתב: "נגמר חלום המונדיאל" ודווקא תקף את פקרמן: "אם יש לך סגנון משחק במשך שנים, אתה לא יכול בשלושה ימים לשנות אותו ולעלות עם מערך הגנתי. זה היה החטא של פקרמן. עלינו עם פחד למגרש ואנגליה הריחה את הפחד כמו כריש שמריח דם. למה המאמן העלה שלושה קשרים הגנתיים שלא היו מסוגלים למסור יותר ממסירה אחת או שתיים? לא היה משחק ולא עשינו כלום עד החילופים". העיתון בא בטענות גם לקרלוס סאנצ'ס שגרם לפנדל על הארי קיין ובחר להחמיא לחלוץ "הטוב בעולם", כך לטענת הכתוב בעיתון.


השוער דויד אוספינה אמר שהוא גאה בשחקנים: "אנחנו יכולים לעזוב עם הראש מורם". אוספינה הדף את הבעיטה של ג'ורדן הנדרסון וקולומביה נראתה בדרך לניצחון בפנדלים, אבל אז באקה בעט ופיקפורד הדף. "הוצאנו כל טיפת זיעה על המגרש. המצפון שלנו יכול להיות שקט. הפנדלים הם הימור אחד גדול. היה לי מזל בבעיטה של הנדרסון ואז הוא נטש אותי".



אוספינה וירי מינה מנסים לנחם זה את זה (AFP)


הבלם היחיד בטורניר שכבש שלושה שערים, ג'רי מינה מאוכזב שהשער שלו לא השפיע בסופו של דבר: "לא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה. ספגנו מהלומה קשה", אמר ל"מונדו דפורטיבו". "עשינו יותר על כר הדשא מהאנגלים והיינו צריכים לסיים את המשחק הזה לפני הפנדלים, כי פנדלים זה מזל. אני מודה לאלוהים שנתן לי להבקיע עוד שער עבור הנבחרת שלי. הייתי בטוח שננצח בהארכה". מינה נשאל האם יחזור לשחק בברצלונה ורמז כי ייתכן שיעזוב: "אני לוקח לעצמי קצת זמן לחשוב על הכל. בראשי אני חוזר לברצלונה. זה לא הזמן לדבר על העתיד".


מינה העלה באינסטגרם הודעה לפיה השער שכבש הגיע הודות לסיוע מלמעלה. "זה לא אני, זה אלוהים. באמצע כל העצב הזה, אני חייב לומר תודה לאלוהים".


 

En medio de la tristeza aún puedo levantar mis manos a ti Señor JESÚS y decirte gracias por habernos traido hasta aqui, por darnos la fuerza y la valentia, por eso y por mucho mas toda la honra y la gloria para ti mi DIOS !! "Y sabemos que Dios hace que todas las cosas cooperen para el bien de quienes lo aman y son llamados según el propósito que él tiene para ellos." ‭‭Romanos‬ ‭8:28 Orgulloso de ser colombiano

A post shared by Yerry Mina (@yerrymina) on



אחת הדמויות הכי אומללות במגרש היה חמאס רודריגס, שהיה חסר כל כך לנבחרת. הוא נראה הרוס אחרי הסיום והעלה ציוץ שלו עם לב שבור בלבד כשהוא יושב לבדו על ספסל קולומביה.

pic.twitter.com/vnL2yl54ha

— James Rodríguez (@jamesdrodriguez) 3 ביולי 2018

לואיס מורייל אמר בסיום שהוא בטוח כי פקרמן יישאר בתפקידו כמאמן קולומביה. "הוא המאמן של כולנו ואנחנו רוצים שהוא ימשיך בתפקיד. התחלנו את הטורניר רע עם ההפסד ליפן, אבל התקדמנו. שיחקנו טוב נגד אנגליה בעיקר במחצית השנייה והלאה, אבל הפנדלים האלה עניין של מזל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי