מראדונה: זו הייתה גניבה של האנגלים, קולינה אשם פה

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

שחקן העבר הפרובלמטי התראיין לטלוויזיה הארגנטינאית ותקף בחריפות את שופט העבר שמשמש כאחראי על שיבוץ השופטים בפיפ"א, על כך ששיבץ שופט חסר ניסיון לדעתו לניצחון של אנגליה אתמול: "הוא גרוע בתפקידו"

(גודל טקסט)

דייגו ארמנדו מראדונה, שידוע באמירותיו הקיצוניות וכאחד שלא מרבה לשמור בבטן, יצא היום (רביעי) במתקפה חסרת תקדים נגד נבחרת אנגליה אחרי שזו ניצחה אתמול את קולומביה 3:4 בדו קרב פנדלים בפעם הראשונה בתולדותיה ועלתה לשלב רבע הגמר, שופט המשחק מארק גייגר ומשבץ השופטים, פיירלואיג'י קולינה.

מראדונה טען שהאנגלים גנבו את הניצחון מה"לוס קאפטרוס" ושפיפ"א היתה לטובתם בהתמודדות. בראיון לטלוויזיה הארגנטינית אמר האיש שבזמנו לא היה אהוב הממלכה זכור לאותה "יד האלוהים" עימה כבש נגד האנגלים במונדיאל 1986, כי פיירלואיג'י קולינה, שופט העבר האיטלקי האחראי על שיבוץ השופטים בפיפ"א, צריך לבקש סליחה מהעם הקולומביאני.

על העובדה שקולינה מינה את השופט האמריקאי מארק גייגר מה-MLS הידוע כשופט בעייתי בליגה האמריקאית אמר מראדונה : "השופט החליט דברים שלא היו בסמכותו וקולינה צריך להתנצל בגלל שהפנדל שעשה קרלוס סאנצ'ס היה מעוות ולא היה צריך להישרק".

(Gettyimages) קולינה. מראדונה תוקף אותו
 קולינה. מראדונה תוקף אותו  (Gettyimages)

על כך שעל פי דיווחים, חלק משחקני קולומביה קיבלו איומים על חייהם אחרי ההפסד אמר מראדונה: "ראיתי במשחק הזה גניבה ענקית. העם הקולומביאיני צריך לדעת שהשחקנים שלו לא אשמים. האיש שאשם במה שקרה הוא קולינה. אסור ששופט ברמתו של גייגר ישפוט במשחק ענק כזה. עם כל הכבוד לפיירלואיג'י קולינה, הוא פשוט גרוע בתפקידו".

מראדונה טען כי מבחנתו, היה משנה הכל בפיפ"א אם היה יכול. "אני לא הולך לאירגון הזה בגלל שלא הכל שם שקוף. השופט האמריקאי הזה אולי מבין בבייסבול, אבל אין לו מושג בכדורגל. שחקני קולומביה ביקשו את ה-VAR, אבל הוא סירב לתת להם. האנגלים זרקו את עצמם פעמיים לקרקע והוא סירב להעניש אותם. זו היתה גניבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי