קומפאני דרוך: המשחק מול ברזיל הוא החשוב בדור האחרון

וינסנט קומפאני
וינסנט קומפאני | Gettyimages

בלם נבחרת בלגיה שוחח עם התקשורת לפני רבע גמר המונדיאל מול הסלסאו (שבת, 21:00): "אנחנו לא צריכים לפחד. רק אם נלחם אחד בשביל השני נצליח לנצח". וגם: המפגש מול החברים ממנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

וינסנט קומפאני, בלם נבחרת בלגיה, דיבר  הערב (רביעי) במסיבת העיתונאים של השדים האדומים לקראת המפגש המסקרן ברבע גמר המונדיאל מול נבחרת ברזיל (שבת, 21:00).

קומפאני פתח את דבריו: "עבורנו, המשחק מול ברזיל הוא החשוב ביותר בדור האחרון. אנחנו לא צריכים לפחד מברזיל כי אנחנו רוצים להתחרות שווה בשווה מול הנבחרות הטובות בעולם".

התחושות: "ההרגשה שעבורת לך בגוף כשאתה עולה על המגרש לפני משחק במסגרת המונדיאל היא משהו כקשה להסביר במילים. צריך להתייחס לזה כמו לכל משחק, זו העצה שלי לשאר השחקנים".

חבריו ממנצ'סטר סיטי אותם יפגוש ברבע הגמר נגד ברזיל: "החברים שלי לקבוצה שמשחקים במדי הסלאו הם לא רק שחקנים מאוד מוכשרים, אלא גם כאלה שעובדים קשה והם אנשים נפלאים".

קומפאני הוסיף: "ככל שאני מכבד מישהו יותר, כך אני רוצה לנצח אותו. אחבק את החברים שלי ממנצ'סטר סיטי לפני המשחק, אבל כשהמשחק ייצא לדרך אני אשכח מהכל. רק אם נלחם אחד עבור השני נוכל לנצח את ברזיל ולעלות לחצי הגמר". 


זכה למחמאות מקומפאני. גבריאל ז'סוס (Gettymages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי