שחקני נבחרת ספרד הודיעו: מתנגדים למינוי לואיס אנריקה

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

דיווחים: רוביאלס התייעץ עם שחקנים בכירים ושמע מהם העדפה ברורה למיצ'ל והתנגדות נחרצת לאקס ברצלונה. גם סאנצ'ס פלורס על הפרק. דל בוסקה: "לא עשינו מעצמנו צחוק במונדיאל"

(גודל טקסט)

מיצ'ל, שחקנה לשעבר של ריאל מדריד, מסתמן כמועמד המוביל לאמן את נבחרת ספרד במקום פרננדו היירו. על פי "מארקה" הוא המועמד אותו רוצה נשיא ההתאחדות לואיס רובילאס. ההחלטה אמורה להתקבל תוך שלושה שבועות עד כינוס ההתאחדות לאסיפה ב-24 ביולי. קיקה סאנצ'ס פלורס ולואיס אנריקה הם המאמנים הנוספים המועמדים.

נשיא ההתאחדות אמר בשיחות סגורות כי בנושא הנבחרת חשוב לו מאוד גם מה אומרים השחקנים. בשיחות סגורות שערך איתם, התברר לו שרובם תומכים במיצ'ל. על פי הדיווח, חלק מהשחקנים הבהירו שנוכחותו של לואיס אנריקה לא מתאימה להם ונראה שמדובר דווקא בשחקני ברצלונה אותם אימן. העזיבה שלו את ברצלונה לוותה בכמה עימותים עם שחקנים בהם ג'ורדי אלבה. בנוסף אין ללואיס אנריקה יחסים טובים עם שחקני ריאל מדריד.

מיצ'ל, שפוטר במהלך העונה ממלאגה שירדה ליגה בסופו של דבר, מאמן שיתאים לשחקני הבלאנקוס מאחר והיה שחקן הקבוצה וגם מועמד לאמן אותה בעבר. גם סאנצ'ס פלורס שהיה השם המועדף עד לימים האחרונים, עדיין בתמונה. המאמן בן ה-53 נולד במדריד, שיחק בריאל ואימן את קבוצת הנוער שלה. הוא סיים את תפקידו באספניול לקראת תום העונה וממתין להצעה.

בימים האחרונים הוזכרו גם שמותיהם של מרסלינו, קיקה סטיין, פאקו חמס, רוברטו מרטינס ואפילו של צ'אבי, אבל נראה שההחלטה תיפול בין מיצ'ל לסאנצ'ס פלורס. "אנחנו לא צריכים לדאוג לגבי זהות המאמן. בשנתיים האחרונות, כמעט לא הפסדנו משחק וזה אומר לכדורגל הספרדי יש בסיס יציב", אמר מאמן הנבחרת לשעבר ויסנטה דל בוסקה, שסבור: "כל מאמן ספרדי יכול לאמן את הנבחרת".


מיצ'ל. השחקנים רוצים אותו בנבחרת (Gettyimages)

"היו גם דברים טובים במונדיאל. אנחנו לא כאלה גרועים ולא עשינו צחוק מעצמנו כמו שאנשים אומרים, אבל ברור שהייתה אכזבה. הנבחרת שיחקה טוב ושלטה בכל המשחקים. נגד רוסיה זה היה ניצחון האנטי כדורגל על הכדורגל", הוסיף המאמן וטען: "לא עזרתי להיירו. ראיתי את המונדיאל מהבית. הוא לא צריך עזרה כי הוא מכיר את הכדורגל הספרדי יותר טוב מכל אחד. אפילו לא חשבתי לייעץ לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי