קרמאריץ': נעבור גם את אנגליה, אחרת אין טעם לעלות לדשא

אנדריי קרמאריץ'
אנדריי קרמאריץ' | Gettyimages

אחרי שגברו גם על רוסיה בפנדלים, הקרואטים חגגו בחדר ההלבשה ונחושים במיוחד לקראת חצי הגמר מול נבחרת שלושת האריות. דאליץ': "הפנדלים הם כמו סיפור חיי. על כל דבר אני צריך להילחם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
כמו לפני 20 שנה אי שם ב-1998, קרואטיה עלתה לחצי גמר המונדיאל וזה הלך לה הרבה יותר קשה ממה שחשבו מול רוסיה, מארחת הטורניר העקשנית. כמו מול דנמרק בשמינית הגמר, הקרואטים שוב נזקקו לניצחון בדו קרב פנדלים ושחקני הנבחרת העלו סרטונים מחדר ההלבשה כשהם חוגגים את הניצחון הדרמטי. דיאן לוברן ולוברה קאליניץ' צולמו שרים בחדר ההלבשה שיר קרואטי מפורסם שאומר: "זה עוד לא נגמר", ו-ודראן צ'ורלוקה ודומאגוי וידה שתו בירה. הקרואטים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה בכל הערים הגדולות במדינה.



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן > 


וידה, שכבש את שער היתרון הזמני בהארכה ולאחר מכן כבש גם בפנדלים, אמר: "כן כבשתי שער, אבל אחר כך הרוסים עשו לנו חיים קשים. הנבחרת שלנו תמיד צריכה לעבוד קשה מאוד, אבל הגיע לנו לעלות והכי חשוב שהבאנו אושר לאוהדים שלנו. דניאל סובאשיץ' הוא שוער ענק. אנחנו עובדים עבור המדינה והצבעים שלנו ואני מאמין שנשחק פעם ראשונה בגמר המונדיאל. האנגלים לא יעצרו אותנו. השארנו את הלב שלנו על כר הדשא".


Za povijest! pic.twitter.com/Hg641epROo

— miki milan (@gloryma23) 7 ביולי 2018

חלוץ הופנהיים בהווה ולסטר בעבר, אנדריי קרמאריץ', כבש שער עשירי בנבחרת וראשון במונדיאל ואמר: "יש לנו הרבה פוטנציאל וכוח בנבחרת. יש לנו נבחרת טובה, אבל ברור שאף משחק לא קל. אנחנו מאמינים בעצמנו ונעבור גם את האנגלים, אחרת אין טעם לעלות על כר הדשא. מאמינים שאפשר להגיע עד הסוף". בלם ליברפול דיאן לוברן נשאל על נבחרת אנגליה: "האנגלים? הם מהירים ומסוכנים, אבל אני לא רואה אצלם כוכב על כמו שלנו יש את לוקה מודריץ'. בפנדלים תמיד קשה, אבל סובאשיץ' שוב הראה כמה הוא שוער גדול. הוא עלה לפנדלים פצוע ועדיין הצליח להדוף".


מאמן קרואטיה, זלאטקו דאליץ', אמר: "הפנדלים הם כמו סיפור חיי. על כל דבר אני צריך להילחם בכל הכח. אני לא בוכה לעיתים קרובות, אבל עכשיו אני מרגיש את הדמעות כי עשינו דבר ענק עבור המדינה שלנו. הרוסים חזקים ואגרסיביים. שיחקנו נגד 50 אלף צופים ביציע ו-11 על המגרש. זה לא דבר קל". על אנגליה אמר: "קודם כל קנינו עוד שני משחקים ברוסיה. אם לא נעלה נשחק על המקום השלישי, אבל אנחנו מאמינים נעשה את זה. הסיכויים הם 50 אחוזים לכל צד. אל תגידו שאנחנו פיבוריטיים כי עד עכשיו כל הגדולות הלכו הביתה. אמרו לי שמחר כל הקרואטים יגיעו מאוחר לעבודה, אבל הבוסים שלהם צריכים לסלוח להם כי עשינו היסטוריה וזה לא קורה כל יום". השוער דניאל סובאשיץ' קיבל את המצטיין במשחק בעיתון "יוטרני ליסט" הקרואטי עם ציון 4.5 (5 הכי גבוה), אותו קיבלו גם הקשרים איבן ראיקיטיץ' ולוקה מודריץ'.



דאליץ'. הפנדלים כסיפור חייו (Gettyimages)

חלוץ הנבחרת הקרואטית בעבר, איביצ'ה אוליץ', ששיחק בין היתר בבאיירן מינכן וצסק"א מוסקבה וכיום משמש כעוזרו של דאליץ', ניתח את המשחק עבור "ספורט אקספרס": "הרוסים שיחקו על מתפרצות, כבשו שער וחשבו שזה יכול להספיק, אבל יש לנו שחקנים גדולים בנבחרת. ידעתי לפני המשחק שיהיו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש. אז השווינו ועלינו ליתרון, אבל גם כשהרוסים השוו הראינו שהנבחרת יודעת לשחק כדורגל. רצינו להיות במוסקבה ועכשיו נגיע לשם. עבורי זה מרגש כי לא הייתי במוסקבה מאז עזבתי את צסק"א. לדעתי רוסיה הפתעת הטורניר. אף אחד לא האמין שהם יגיעו לרבע הגמר ויעופו רק בפנדלים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי