רק רשת: דומאגוי וידה ספג אזהרה, יוכל לשחק מול אנגליה

דומאגוי וידה
דומאגוי וידה | AFP

וגם: קבוצה מפתיעה אחת עקפה את מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד במספר השחקנים שלה שמופיעים בין ארבעת הנבחרות האחרונות בגביע העולם, איגנשביץ' הרוסי פרש מכדורגל, בלם שבדיה נפרד וניימאר ממשיך לככב

(גודל טקסט)
19:00: סרגיי איגנשביץ' הודיע על פרישה
שבוע לפני יום הולדתו ה-39, כוכב נבחרת רוסיה הודיע על פרישה ממשחק. הוא יכול לרשום לעצמו פרישה בסטייל, יחסית, כשעל אף ההדחה מול קרואטיה ברבע הגמר הבעיטה האחרונה שלו הייתה מ-11 מטר לרשת של סובאשיץ'.


16:30: דומאגוי וידה ספג אזהרה מפיפ"א, יוכל לשחק בחצי

דומאגוי וידה, מגן נבחרת קרואטיה, חשש מספיגת השעיה מהמשחק נגד אנגליה בחצי הגמר אחרי שחגג את הניצחון על רוסיה בפנדלים בחדר ההלבשה וצעק: "תהילה לאוקראינה". הוא עלול היה להיענש על מעורבות פוליטית, הרי שנראה שכוונתו הייתה להתריס בשל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה בנוגע לחצי האי קרים. וידה וסוכנו העלו את הצילומים ברשתות החברתיות.


הסרטון גרם לכעס רב ברוסיה, שם דרשו להעניש את השחקן ופיפ"א הודיעה שתפתח בחקירה ולאחר מכן הודיעה כי הסתפקה באזהרה בלבד. וידה אמר לאחר שנשאל על החגיגה: "הניצחון הוא עבור קרואטיה. בלי פוליטיקה". כזכור, גם ג'אקה ושאקירי השווייצרים עמדו לדין בחשד לעירוב פוליטיקה וספורט, אולם נקנסו בלבד.



וידה חוגג ברבע הגמר. המשחק האחרון שלו במונדיאל? (AFP)


15:00: ורסאליקו נפצע נגד רוסיה וחגג עם ריקודים על השולחן
שימה ורסאליקו, מגן קרואטיה, נפצע אתמול בברכו במהלך רבע הגמר נגד רוסיה, ביקש להתחלף ועורר דאגה במחנה. בינתיים דלף לרשתות סרטון בו הוא חוגג בעמידה את הניצחון על רוסיה במלון של הנבחרת, יחד עם עוד שחקני קרואטיה. עכשיו רק נותר לברר האם זו הייתה שערוריה שהוא סיכן את עצמו עוד יותר או שפשוט הפציעה לא רצינית.

Ludnica na večeri: Lovren, Vrsaljko i Vida na stolu https://t.co/B13X66NZKqpic.twitter.com/CL500ZrGEB

— Poskok (@poskokstweets) 8 ביולי 2018

13:40: ניימאר לא נפרד מהמונדיאל
הרשת ממשיכה לצחוק על ניימאר וגם מנצלת אותו כדי לקדם דברים אחרים. החלוצה של ברצלונה, ברברה לאטורה, הבקיעה שער מדהים כשהיא משתחררת בדרך מתיקולים ומתעלמת מהם. הוידאו של המבצע שלה הפך לויראלי תחת הסיסמה "שחקו כמו אישה ולא כמו ניימאר". המטרה של הסרטון למעשה לא ממש לצחוק על ניימאר, אלא להטיף למשחק הוגן.


"Play like a girl, not like Neymar!

¡Juega como mujer, no como Neymar!"

pic.twitter.com/bg0uPxTzh8

— Imágenes Históricas (@HistoriaEnFotos) 7 ביולי 2018


13:00: מספר הצופים באנגליה מתקרב לשיאים
גארי ליניקר התלהב מכך שמספר הצופים במשחק של אנגליה מול שבדיה אתמול (0:2) נגע כמעט ב-20 מיליון צופים וזה דבר מדהים. לפי הנתונים, 19.64 מיליון צופים ראו את המשחק (87.7 אחוז מכלל הצופים בבריטניה) ולדבריו: "בהתחשב בכך שזה היה אחר הצהריים חם במיוחד ורבים ראו אותו בפאבים, בהתגודדות משותפת וכוליי והם לא נרשמו בצפייה, זה פשוט אחוז מדהים. הוא קרוב מאוד לשיא. הכדורגל חוזר הביתה, לבתים בכל מקום".


Crikey. Humongous figures again for England. Nearly 20 million on a hot sunny afternoon is incredible, especially given how many watched in pubs, communal gatherings etc…that don't register. And that share must be close to a record. Football's coming to homes everywhere. https://t.co/StVKa1L9ky

— Gary Lineker (@GaryLineker) 8 ביולי 2018


12:00: התרגשות בשבדיה
הבלם השבדי פונטוס יאנסון המשחק בלידס העלה פוסט מרגש בטוויטר בו נפרד מאוהדי שבדיה: "איחדנו מדינה שלמה ונתנו אהבה לכל כך הרבה אנשים ברוסיה ובבית. זה הניצחון הכי גדול שלי במונדיאל. אני גאה בנבחרת, במדינה, ואם אנחנו יכולים לעשות את זה עם כדורגל בואו נפיץ את האהבה הזאת".


We, as a team, gathered the whole country and gave love to so many people here and at home and that's my biggest win in this WC. I'm proud over my team, I'm proud over my country and if we can do this with football, let us spread this love even without. Thanks everyone! ❤️ pic.twitter.com/kO9LgveoI5

— Pontus Jansson (@PJansson5) 8 ביולי 2018


11:00: מי הקבוצה עם הכי הרבה שחקנים בחצי הגמר?
ארבע נבחרות נותרו במונדיאל כולם מאירופה ולא מעט שחקנים שייפגשו בצדדים שונים בחצאי הגמר דווקא לובשים את אותם מדים בעונה הסידרה. מי הקבוצה ששלחה הכי הרבה נציגים לשלב המתקדם? מסתבר שדווקא טוטנהאם. בשורות התרנגולים משחקים הוגו לוריס (נבחרת צרפת), טובי אלדרווירלד, יאן ורטונחן, מוסא דמבלה (בלגיה), דני רוז, קירן טריפייר, אריק דייר, דלה עלי והארי קיין (אנגליה). שתי הקבוצות השניות עם הכי הרבה נציגים הן מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד עם 7 שחקנים כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי