סאות'גייט: זכייה השנה תהיה הישג גדול יותר משל 1966

גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט | Gettyimages

מנג'ר נבחרת אנגליה דיבר עם שחקניו לקראת חצי הגמר נגד קרואטיה: "גם כשסיימנו מקום קביעי החשיבו את זה כהצלחה. אנחנו לא זקוקים למוטיבציה". דלה עלי: "היה לי חשוב להבקיע, אבל יותר חשובה הנבחרת"

(גודל טקסט)
כדורגלן טוטנהאם דלה עלי כבש שער בניצחון 0:2 על שבדיה ובכך היה שותף לעליה לחצי הגמר נגד קרואטיה ביום רביעי בלוז'ניקי סטדיום ב-21:00. יחד עם זאת, הוא הודה שעדיין לא הפגין את הכדורגל הטוב שהציג בטוטנהאם בעבר. עלי הוא האנגלי הצעיר ביותר השני שמבקיע במונדיאל אחרי מייקל אואן.


למרות שהיתה נגד עלי ביקורת על יכולתו באנגליה, המנג'ר גארת' סאות'גייט נתן לו גב והכוכב של טוטנהאם טוען שהוא רוצה להוכיח את עצמו במשחק נגד קרואטיה למרות שמועות שהוא לא כשיר במאה אחוז. "זה כבוד להיות הכי צעיר מלבד אואן שכבש בנבחרת במונדיאל, אבל הכי חשוב זה הנבחרת. כשחקן התקפי אתה רוצה לכבוש שערים, אבל ידעתי שזה יגיע ושאקבל צ'אנס. היה לי חשוב להבקיע, אבל חשוב יותר ששיחקנו מצוין כקבוצה".


מאמן אנגליה גארת' סאותגייט טוען שזכייה של אנגליה במונדיאל תהיה הישג גדול יותר מהזכייה ב-1966. הוא אמר לשחקנים: "אתם ניצבים לפני רגע היסטורי. ב-1990 שיחקנו בחצי הגמר, הפסדנו וסיימנו מקום רביעי ועדיין אנחנו חוגגים את מה שעשו אז כהצלחה והשחקנים הפכו לגיבורים. השחקנים שלי יודעים מה צריך לעשות כי הם יודעים שזה רגע היסטורי שלא יחזור מהר. הם לא זקוקים למוטיבציה וכל מה שאנחנו צריכים לעשות כעת זה להכין אותם טוב למשחק".


שחקן העבר והפרשן בהווה פול סקולס טען בראיון כי חלק מההצלחה של אנגליה נובע מהתרומה של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי לפרמיירליג. לדבריו: "יש ארבעה שחקנים של סיטי בסגל של הנבחרת ושלושה מהם משחקים קבוע בהרכב. בעיקר המשחק של אנגליה עם שלושה בלמים והדרך בה השוער משחק עם הרגליים זה בדיוק שיטת המשחק של פפ. סאות'גייט היה אצל פפ באימונים ולמד ממנו דבר או שניים שכעת מועילים מאוד".


Mirror Sport:

INI MUNGKIN JADI LEBIH BESAR DARI 66#SekilasDariUKpic.twitter.com/nIUkc5gqu1

— Semuanya BOLA (@mysemuanyabola) 9 ביולי 2018


נכון לעכשיו, ג'ורדן הנדרסון קשר ליברפול שנפצע מול שבדיה נמצא במירוץ נגד הזמן להיות כשיר. "ב-20 הדקות האחרונות רגשתי מתיחה בשריר הירך, אבל אני מאמין שאהיה כשיר לקרואטיה". אמר.


בתוך כך אוהדי אנגליה מקווים לרכוש עוד עשרת אלפים כרטיסים למשחק נגד קרואטיה באצטדיון בלוז'ניקי. ההתאחדות האנגלית מכרה את כל הכרטיסים שקיבלה למשחק (מבלי לדעת מי ישחק) כבר בינואר, כאשר בסך הכל רק 2,180 כרטיסים. בלוז'ניקי 81 אלף מקומות ובגלל שנבחרת רוסיה לא עלתה לחצי הגמר יהיו כרטיסים נוספים שיימכרו. עד כה כרטיסים בקטגוריה אחת ששווים 567 ליש"ט הוצעו באלף ליש"ט וכרטיסים בקטגוריה שנייה ב-363 ליש"ט ושלישית ב-215 ליש"ט. האוהדים זקוקים לתעודת אוהד, אבל השגרירות הרוסית באנגליה לא מקשה וסידרה לאוהדים שרצו עד לפני שבוע תעודה כזאת תוך 24 שעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי