דיאן לוברן: "צריכים להכיר בכך שאני אחד הטובים בעולם"

לוברן
לוברן | Gettyimages

בלמה של ליברפול ונבחרת קרואטיה, איתה הבטיח אמש את המקום בגמר לאחר 1:2 על אנגליה בהארכה, בטוח במעמדו כאחד משחקני ההגנה הטובים בעולם: "כבר הוכחתי איך לקחתי את הקבוצה לגמר ועכשיו הצלחתי גם עם הנבחרת"

(גודל טקסט)

אופוריה גדולה בקרואטיה. ביום שאחרי הניצחון הענק נגד אנגליה והבטחת המקום בגמר לראשונה בהיסטוריה, גם שחקני הנבחרת הקרואטית התפנו לדבר על המשחק אתמול, ביניהם, בלם ליברפול, דיאן לוברן שלא הצטנע בלשון המעטה, אחרי ההישג הענק של נבחרתו: "אנשים אומרים שהתקשתי העונה בליברפול אבל אני לא מסכים עם זה, הוכחתי איך לקחתי את ליברפול לגמר ליגת האלופות ועכשיו אני גם בגמר המונדיאל. אני חושב שאנשים צריכים להכיר בכך שאני אחד משחקני ההגנה הטובים בעולם."

בנוסף, היו ללוברן תשבוחות גם על חבריו לקבוצה ובעיקר על הקפטן שלו, לוקה מודריץ': "לוקה הוא הקשר אמצע הטוב בעולם ואם אכן נזכה בטורניר, מגיע לו לזכות בכדור הזהב 

על מהלך המשחק הוסיף לוברן: " היה לנו קשה במחצית הראשונה, לא הצלחנו לשלוט בכדור והיה להם מצבים טובים, במחצית השנייה השתפרנו מאוד וניצלנו את השטחים הפנויים האגפים ושיחקנו על כדורי רוחב. בהארכה, הראנו שיש לנו את האנרגיות לשחק את המשחק שלנו ולנצח"

על העובדה שנבחרתו מגיע לראשונה למעמד הזה: " זה הישג שלעולם לא נשכח. זה מעמד היסטורי עבורנו, אנשים במדינה שלנו בוכים. הפסדנו להם בחצי הגמר ב98', יש לנו משקל כבד על הכתפיים, עכשיו יש לנו את הצ'אנס לעשות זאת הפעם יותר טוב ביום ראשון הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי