צפו בתקציר: 0:0 בין קלן לוורדר ברמן, תיקו דרמטי בין וולפסבורג להופנהיים

קלן מול ורדר ברמן
קלן מול ורדר ברמן | Gettyimages

שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות ששמרה על הסטטוס קוו בתחתית הבונדסליגה, אודוקאי מנע מנאגלסמן ניצחון חוץ בתוספת הזמן. 1:1 בין פרייבורג להרטה ברלין

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בליגה הגרמנית נמשך היום כשקלן ו-ורדר ברמן נפרדו בתיקו מאופס בקרב התחתית של הבונדסליגה. פרייבורג עלתה למקום ה-15 עם 1:1 מול הרטה ברלין שממשיכה להסתבך. בהמשך הופנהיים תנסה להתקדם בצמרת אצל וולפסבורג.




פרייבורג – הרטה ברלין 1:1

אחרי התבוסה לבאיירן מינכן בשבוע שעבר, פרייבורג השיגה נקודה חשובה בקרבות התחתית שהעלתה אותה למקום ה-15. הברלינאים לעומתם רשמו משחק ליגה רביעי ללא ניצחון שקירב אותם לאזור המסוכן בטבלה. המארחת באה במטרה להגדיל את הפער משתי האחרונות, ונראה היה שזה הולך לה לא רע כשבדקה ה-51 יאניק האברר העלה אותה ל-0:1 מהנקודה הלבנה. בדקה ה-77 הרטה קיבלה הזדמנות להשוות מפנדל מפוקפק, אבל סולומון קאלו ירה אותו החוצה. למזלו של הקשר מחוף השנהב, הוא קיבל הזדמנות נוספת בדקה ה-80 מהנקודה הלבנה והפעם הכדור נכנס לרשת של אלכסנדר שבולוב.

 

קלן – ורדר ברמן 0:0
נועלת הטבלה אירחה את הקבוצה שמדורגת מקום אחד מעליה ולא הצליחה לרשום ניצחון בכורה העונה, שיעזור לה להיצמד לברמן. הסטטוס קוו בתחתית נשמר, ושתי הקבוצות יקוו שפרייבורג תאבד נקודות מול הרטה ברלין כדי שהפער מחוף המבטחים לא יגדל. קלן תארח בעצמה את הרטה במחזור הבא, כשלברמן מצפה משחק לא פשוט מול הופנהיים.


שחקני הופנהיים. חגגו מוקדם מדי (AFP)
שחקני הופנהיים. חגגו מוקדם מדי (AFP)


וולפסבורג – הופנהיים 1:1
יוליאן נאגלסמן כבר ראה את עצמו יוצא מהפולקסווגן ארנה עם ניצחון חוץ שיעלה אותו למקום הרביעי בטבלה, אבל לפליקס אודוקאי המארח היו תוכניות אחריות כשסידר בתוספת הזמן תיקו חמישי ברציפות לזאבים. קרם דמירביי כבש מהנקודה הלבנה לאורחת (73), בעוד שמקסימיליאן ארנולד החמיץ פנדל לזאבים (11), שממשיכים להיות שקועים בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי