אייאקס קרובה לשוב לליגת האלופות אחרי 1:3 על קייב

שחקני אייאקס חוגגים
שחקני אייאקס חוגגים | Gettyimages

סגנית אלופת הולנד בדרך חזרה למפעל היוקרתי בעולם אחרי ארבע שנים. טאדיץ' בישל לואן דה ביק (2) וכבש (43), זייך הוסיף (35), קדזיורה (16) השווה זמנית. 1:2 לא.א.ק על וידאוטון, זאגרב ויאנג בויז נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)
לאחר היעדרות של ארבע שנים, אייקס אמסטרדם קרובה לחזור לליגת האלופות. סגנית אלופת הולנד ניצחה הערב (רביעי) באמסטרדם ארנה 1:3 את דינמו קייב האוקראינית במשחק הראשון של פלייאוף ליגת האלופות.


הקבוצה ההולנדית עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה משער של דוני ואן דה ביק שדחק מקרוב לאחר מסירת רוחב של שחקן הרכש הסרבי מסאות'הפטון דושאן טאדיץ'. כעבור רבע שעה דינמו קייב כבשה את השער החוץ שכה ייחלה לו, תומאש קדזיורה ניצל הדיפה לא טובה של אנדרה אוננה וכבש מקרוב. בדקה ה-35 הגיע השער היפה של המשחק, שחקן העונה בליגה ההולנדית חאקים זייך בעט מחוץ לרחבה ובעט עזרה של שחקן הגנה של קייב הכדור נכנס לפינה השמאלית של השער, ושתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה, טאדיץ' כבש את השער האחרון במשחק כשניצל הגבהה טובה של מגן נבחרת ארגנטינה ניקולס טאגליאפיקו וסיים בקור רוח מול השער.


Van de Beek, Van de Beek! #UCL#ajadynpic.twitter.com/tvBoNQRids

— AFC Ajax (@AFCAjax) August 22, 2018


וידאוטון – א.אק אתונה 1:2
א.אק אתונה כבר עם רגל ושלושת רבעי בשלב הבתים אחרי 1:2 קל על וידאוטון בחוץ. הקבוצה ההונגרית שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-23, לאחר החלטה מפוקפקת של השופט, ששרק לעבירה של הקשר סאבולץ הושטי. אלופת יוון ניצלה את היתרון המספרי כדי לכבוש בדקה ה-34 מרגלי ויקטור קלונארידיס. בתחילת המחצית השנייה (49) אנסטסיוס בקסטאס הכפיל את היתרון בשער נהדר מחוץ לרחבה, אבל ארבע דקות לאחר מכן ספג אדום בעצמו, שוב בהחלטה שערורייתית של השופט. הפעם היה זה תורה של וידאוטון לנצל את העובדה הזאת כשבדקה ה-68 דנקו לאזוביץ' הגיע לכדור עומק וצימק מקורב.


יאנג בויז – דינמו זאגרב 1:1
דינמו זאגרב, שעלתה לפלייאוף כזכור על חשבון הפועל באר שבע, יצאה משווייץ עם תיקו 1:1 מול יאנג בויז. קווין אמבאבו העלה את המארחת ליתרון מוקדם תוך שתי דקות מהפתיחה, אבל בדקה מיסלאב אורסיץ' ניצל חור ענק בהגנה השווייצרית כדי להגיע לאחד על אחד מול השוער ולהשוות בקלות.


First steps… #UCL#ajadynpic.twitter.com/ZYibRyAiUm

— AFC Ajax (@AFCAjax) 22 באוגוסט 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי