קיין: "מעולם לא ראיתי את וומבלי כך במשחק נבחרת". צפו

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

האנגלים מתמוגגים אחרי המהפך הדרמטי והניצחון 1:2 על קרואטיה שהעלה אותם לשלב הבא בליגת האומות. החלוץ: "זה היה מדהים". סאות'גייט: "גאה בשחקנים". לינגארד: "שיחקנו בדיוק כמו במונדיאל"

(גודל טקסט)
שמחה גדולה במחנה האנגלי אחרי הניצחון הדרמטי הערב (ראשון) 1:2 על קרואטיה ששלח את החבורה של גארת' סאות'גייט לשלב הבא בליגת האומות. אנגליה, שפיגרה 1:0 והייתה בדרך לירידת דרג, ביצעה מהפך דרמטי הודות לשערים מאוחר של ג'סי לינגארד והארי קיין ונקמה בסגנית אלופת העולם שהדיחה אותה בחצי גמר המונדיאל שנערך בקיץ האחרון ברוסיה.


כובש שער הניצחון הארי קיין אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח כי שמרנו על שקט והוכחנו שיש לנו אופי. למרות שהחמצנו הרבה, הצלחנו לשמור על קור רוח וזה השתלם. מעולם לא ראיתי את אצטדון וומבלי כך במשחק של הנבחרת. סיימנו את השנה בצורה נפלאה, זה היה פשוט מדהים".


סאות'גייט סיכם: "הצלחנו להתגבר על פיגור והפכנו את התוצאה והרבה בזכות האווירה הנפלאה שהייתה כאן. הצלחנו לנצח את אחד הבתים הקשים ביותר בטורניר ואני גאה בשחקנים שלי". לינגארד סיפר: "בדיוק כמו במונדיאל, שיחקנו עם ביטחון עצמי לאורך כל המשחק ונשארנו כל הזמן ביחד. אני רוצה לברך את החברים שלי לנבחרת על הניצחון".


What a comeback and what a great game! Come on England #ENGCRO#southgateyouretheone…..

— Alan Shearer (@alanshearer) November 18, 2018

I like this Nations League. I like this @England team. I like this @England manager. I like our young @England players. I like the look of @England's future.

— Gary Lineker (@GaryLineker) November 18, 2018

This is how it feels to score the winner for @England at Wembley… #ThreeLions#Englandpic.twitter.com/Z8P89qjEJO

— Harry Kane (@HKane) November 18, 2018

Tap In For Once Team Spirit #NeverGiveUp#JLingzpic.twitter.com/VyTNpOhEtQ

— Jesse Lingard (@JesseLingard) November 18, 2018

Tap In For Once Team Spirit #NeverGiveUp#JLingzpic.twitter.com/VyTNpOhEtQ

— Jesse Lingard (@JesseLingard) November 18, 2018

I thought you only scored bangers @JesseLingard? Get in there boys!!! Through to the semis! @England#ThreeLionspic.twitter.com/EoGpjhnNAA

— Ruben Loftus-Cheek (@rubey_lcheek) November 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי