ואן חאל: "ברצלונה לא צריכה להחזיר את ניימאר, הוא לא שחקן קבוצתי"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

המאמן ההולנדי התייחס לאפשרות שהכוכב הברזילאי יעבור לאלופת ספרד ואמר: "הוא עדיין צריך ללמוד איך לשחק בתוך קבוצה". אם שחקן פאריס סן ז'רמן ישוב לקדנציה שנייה, סוארס או דמבלה צפויים לעזוב

(גודל טקסט)

ברצלונה רוצה להחזיר את ניימאר אחרי שנתיים בפאריס סן ז'רמן, אבל למרות שרוב אוהדי הקבוצה ושחקניה היו רוצים לראות את הכוכב הברזילאי חוזר לקאמפ נואו יצא מאמן ברצלונה בעבר לואיס ואן חאל בעצה ידידותית להנהלת ברצלונה לא לעשות את המהלך.

ואן חאל שאימן את ברצלונה בשתי קדנציות 1997-2000 ובעונת 2002/3 טוען שניימאר לא מתאים לברצלונה למרות כשהוא הצליח בה כששיחק בשורותיה, אבל ההולנדי שלא אימן אף קבוצה מאז עזב את מנצ'סטר יונייטד אמר: "הוא שחקן לא קבוצתי". לדבריו זה רעיון רע להחזיר את ניימאר שעבר לפאריס סן ז'רמן בקיץ 2017 תמורת 222 מיליון יורו.


"ניימאר לא שחקן קבוצתי". לואיס ואן חאל (Gettyimages)

המאמן אמר לאתר הספרדי "לה פורטריה": "לדעתי ניימאר עדיין שחקן צעיר ועדיין בשלב של התפתחות. הוא עדיין צריך ללמוד איך לשחק כשחקן בתוך קבוצה. ניימאר יותר מדי אינדיבידואליסט. אני ממש לא חושב שזה רעיון טוב עבור ברצלונה, אבל זו הדעה שלי". בין היתר אמר שברצלונה עדיין חרוטה עמוק בליבו בגלל שהייתה הקבוצה הראשונה שהימרה עליו מחוץ לאמסטרדם אחרי שהצליח עם אייאקס אמסטרדם.

בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" נאמר שברצלונה תצטרך למכור את אחד משני הכוכבים שלה עוסמאן דמבלה או לואיס סוארס אם תרצה להחזיר את ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי