בעל המאה: צמד של רונאלדו סידר לריאל 1:2 ענק על באיירן

רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג | Gettimages

הבלאנקוס השיגו מקדמה אדירה לגומלין, הכוכב הוכיח שמוקדם להספידו והגיע ל-100 שערים באירופה. וידאל כבש והחמיץ פנדל. 0:1 לאתלטיקו על לסטר

(גודל טקסט)

בדרך לחצי? ריאל מדריד השיגה הערב (רביעי) 1:2 אדיר במינכן אצל באיירן במשחק הראשון ברבע גמר האלופות. הבווארים שחסרו את רוברט לבנדובסקי ייאלצו להתמודד בגומלין גם ללא חאבי מרטינס שהורחק אבל מי שגנב את ההצגה היה כריסטיאנו רונאלדו שהגיע ל-100 שערים באירופה עם צמד ענק שהעניק לזינדין זידאן ניצחון על קרלו אנצ'לוטי. אתלטיקו מדריד השיגה 0:1 צנוע על לסטר בוויסנטה קלדרון.

 

באיירן מינכן – ריאל מדריד 2:1
הרבה כינויים אפשר לתת למשחק הזה. התלמיד גבר על מורו, אם רוצים להתייחס לקרב בין זידאן לאנצ'לוטי אך מי שכמובן לקח את כל הכותרות היה כריסטיאנו רונאלדו שעם צמד השיג ניצחון חוץ שמקרב את הבלאנקוס לחצי הגמר.


באיירן אמנם חסרה את רוברט לבנדובסקי ומאטס הומלס אך הבלאנקוס היו עדיפים בלא מעט דקות ובחלק האחרון אף הצליחו להביך את הבווארים. החבורה של אנצ'לוטי עלתה ליתרון ראשונה דווקא אחרי דקות טובות של ריאל כשארתורו וידאל נגח קרן של טיאגו אלקנטרה לרשת בדקה ה-25. הצ'ילאני הספיק להחמיץ פנדל עוד לפני ההפסקה שיכול היה לחרוץ את ההתמודדות הפוך לגמרי.




וידאל ומולר חוגגים (Gettyimages)

למחצית השניה עלתה קבוצה אחת. מיד עם פתיחתה כריסטיאנו רונאלדו איזן עם בעיטה מהאוויר לפינה של נוייר. הבלאנקוס המשיכו לשלוט וקיבלו דחיפה עם צהוב שני של חאבי מרטינס שהותיר את באיירן בעשרה שחקנים.


בדקה ה-77 השלימו האורחים מהפך. רונאלדו השלים מקרוב צמד אישי והגיע ל-100 שערים באירופה וקבע 1:2. שער של סרחיו ראמוס עוד נפסל, אבל הלבנים עם יתרון אדיר לפני הגומלין.



מרסלו ורובן בדואט אווירי (Gettyimages)

הרכבים
באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאם, חאבי מרטינס, ג'רום בואטנג, דויד אלאבה, צ'אבי אלונסו (חואן ברנאט, 64), טיאגו אלקנטרה, ארתורו וידאל, אריאן רובן (דוגלאס קוסטה, 67), פרנק ריברי תומאס מולר.


ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, נאצ'ו, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, גארת' בייל (מרקו אסנסיו, 59), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

 

אתלטיקו מדריד – לסטר 0:1
לא בטוח שזה יספיק לגומלין אבל תסמכו על דייגו סימאונה שהוא ידע מה לעשות. משחק לא מבריק של הקולצ'נרוס העניק להם ניצחון חשוב ברבע הגמר על אלופת אנגליה. השליטה היתה עם המארחת כמעט לכל אורך המשחק אך רק פנדל בודד של אנטואן גרייזמן בדקה ה-28 הכניע את קספר שמייכל. קרייג שייקספיר ייאלץ ליזום אם הוא רוצה להדיח את סגנית אלופת אירופה.
 

גרייזמן חוגג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי