אמבפה: אשחק רק איפה שאקבל דקות, אף אחד לא יכתיב לי לאן אעבור

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

חלוץ מונאקו פתח את הלב: "אין לי רישיון, יותר חשוב שאתמקד בכדורגל, אמא לוקחת אותי לאימונים. קשה לי המרחק מהוריי"

(גודל טקסט)

כוכב מונאקו והשחקן הצעיר הכי מדובר באירופה, קיליאן אמבפה חווה עונת שיא. אחרי שלהט בקבוצה מהריביירה, הילד בן ה-18 סומן כשתכשיט הבא של הכדורגל העולמי וזוכה להתעניינות מלא מעט קבוצות. בראיון ל-Bein ספורט הוא הבהיר: "אף אחד לא ייקבע לי את העתיד. רק אני והמשפחה שלי נקבע יחד היכן אשחק".

החיזורים של ריאל מדריד: "לא אלך למקום שמישהו אחר יגיד לי ללכת. זו תהיה רק הבחירה שלי. כל מה שאני רוצה זה לשחק ובגיל שלי זה הכי חשוב. אני לא בגיל 35-36 בסיום הקריירה שלי כשאני צריך להיות כבר זהיר. רק התחלתי לשחק ואני צריך להוכיח את עצמי. ההחלטה המקצועית חשובה יותר מהכלכלית כרגע, כי הכי חשוב בגיל הזה לשחקן זה לשחק. שיחקתי טוב העונה בגלל שנתנו לי לשחק. כדורגלן שלא משחק באופן קבוע לא יכול להצליח. זה יהיה גם המדד להיכן אלך בעתיד".

הריחוק מהוריו שעשויים לעבור מפאריס לריביירה: "אנחנו רוצים להיות ביחד. נמאס לנו לחיות בנפרד בגלל שאני משחק במונאקו והם גרים בפאריס".

ג
רק רוצה לשחק, אמבפה (AFP)

הלחץ לשחק בגביע העולמי 2018: "זה לא ישפיע עלי בכלל. אני תמיד נתון ללחצים. למדתי איך לעמוד בלחץ בעיקר בשנה האחרונה. מדברים עלי הרבה בתקשורת וזה לא ממש משפיע עליי".

חגיגת השערים שלו בסגנון גלישה: "אני חוגג ככה, כי אח שלי תמיד חוגג באותה צורה כשהוא כובש שערים בפלייסטיישן".

היעדר רישיון: "אין לי בכלל רישיון נהיגה. אמא שלי היתה לוקחת אותי לכל מקום כשהיא באה למונאקו ואם לא אז אמיר הנהג של המועדון. אולי אתם חושבים שלהיות בן 18 בלי רישיון נהיגה זה פגם, אבל יותר חשוב לי להשקיע באימונים ובכדורגל. לא כל שחקן צריך שיהיה לו פרארי בחצר. עוד אנהג והרבה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי