סרחיו ראמוס: יש לנו 'דייט' עם ההיסטוריה

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | צילום: AFP

בלמה של ריאל מדריד לקראת גמר הצ'מפיונס מחר (שבת, 21:45) מול יובנטוס. זידאן: לכל קבוצה יש סיכוי שווה לנצח

(גודל טקסט)

 ריאל מדריד הולכת ומשלימה את ההכנות לקראת גמר ליגת האלופות מחר (שבת, 21:45) מול יובנטוס בקרדיף. הבלאנקוס חולמים להפוך לקבוצה הראשונה שזוכה במפעל פעמיים ברציפות. מאמן הקבוצה, זינדין זידאן הגיע למסיבת העיתונאים המסורתית יחד עם הבלם סרחיו ראמוס והמגן מרסלו.

"יש לנו דייט עם ההיסטוריה", פתח את הדברים ראמוס, שכבש גם בגמר של 2014 וגם בזה של 2016, "אנחנו חייבים לשכוח מהרקוד שיש לכל מועדון. בגמר אנחנו מתחילים מאפס, גם יובה זכתה באליפות בדיוק כמונו", הוסיף ראמוס, שיריביתו עדיין לא הפסידה העונה במפעל.  ההופעה השלישית ברציפות בגמר: "אנחנו מודעים להזדמנות שניתנה לנו לשחק בגמר נוסף, אף אחד לא דמיין שנשחק בגמר רביעי תוך ארבע שנים. נעשה הכל כדי להביא את הגביע הביתה". 

על המאמן זידאן: "היו הרבה מאמנים שניסו להשיג את הסטטיסטיקה שלו ולא הצליחו. אני מקווה שההצלחה שלו תימשך. גאים שהוא איתנו". מרסלו דיבר כאמור גם הוא והתייחס ראשית לעובדה שקבוצתו לא שיחקה כמעט שבועיים: "זה לא רע שהיה לנו חופש. חגגנו את הזכייה באליפות קצת. אנחנו במצב טוב ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות מול יובה".  המגן השמאלי התייחס לשוער קיילור נבאס, שכל הזמן שומע על כך שדויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד) עומד להחליפו: "היה לו קשה לשחק עם כל הדיבורים מסביב. הוא עשה את העבודה שלו ברוגע. הוא שוער נהדר ויש לו את התמיכה מכל החברים לקבוצה". 

זידאן אמר: "הכי קשה לי להתמודד עם החיסורים שלנו (שישה). לגבי הפייבוריטית? לכל קבוצה יש סיכוי של 50% לנצח. אין עלינו לחץ. ריאל רגילה להתמודד במצבים כאלה וכך הייתי כשחקן ועכשיו כמאמן".  סוגיית בייל-איסקו: "לא אגיד מי יפתח. הם יכולים לשחק ביחד". על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא בן אדם טוב, אכפת לו מאחרים. הוא תמיד שואף ליותר, גם באימונים. הוא נולד להנהיג. אם היינו משחקים ביחד הוא היה טוב יותר כי הוא כובש יותר".

זינדין זידאן (AFPׂ)
זינדין זידאן (AFPׂׂ)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי