צפו: ספרד הביסה 0:5 את מקדוניה, שלושער לאסנסיו

שחקני ספרד הצעירה חוגגים
שחקני ספרד הצעירה חוגגים | AFP

יורו עד 21: קשר ריאל מדריד להט עם שלושה שערים נפלאים, סאול (מספרת) ודאולפאו בפנדל (הפך למלך השערים של הצעירה) הצטרפו לחגיגה האדירה

(גודל טקסט)

ספרד פתחה הערב (שבת) נפלא את אליפות אירופה עד גיל 21 כשהביסה את מקדוניה 0:5 בז'ידינה שבפולין במסגרת המחזור הראשון בבית מספר 2. מרקו אסנסיו סיפק הצגה גדולה עם שלושער והוכיח שוב שגדל לריאל מדריד כוכב ענק. החבורה של סנטי עלתה למקום הראשון על חשבון פורטוגל, שניצחה מוקדם יותר 0:2 את סרביה. ביום שלישי תפגוש הלה רוחה את הסלסאו בעוד מקדוניה תשחק מול סרביה לקרב "המאוכזבות".

חגיגת השערים החלה כבר בדקה העשירית, עם ביצוע נהדר של סאול, כוכב אתלטיקו מדריד. הקשר כבש במספרת יפהפייה מתוך הרחבה, כשגם הטעות של השוער המקדוני איגור אלקסובסקי לא מורידה מערך השער. כעבור שש דקות יריבו העירוני של סאול, אסנסיו מריאל מדריד החל את החגיגה שלו כשהתכבד בשער אדיר לאחר שטיל ששלח מ-20 מטר מצא את דרכו אל בין החיבורים.

בדקה ה-35 הגיע הרגע הגדול של ג'רארד דאולפאו. קשר אברטון, המחוזר על ידי ברצלונה, כבש בפנדל והפך לשיאן השערים בנבחרת הצעירה עם 17 שערים. דאולפאו הוא גם שיאן ההופעות עם 34 כאלה. אסנסיו כבש את השני בדקה ה-54 עם מבצע יפה ברחבה שהסתיים עם בעיטה לרשת. בדקה ה-72 השלים אסנסיו שלושער עם עוד כיבוש נהדר כשחתך מצד ימין לאמצע ושלח מ-16 מטר טיל נוסף אל בין החיבורים.

מרקו אסנסיו (AFPׂ)
מרקו אסנסיו (AFPׂׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי