הסתדר להן: צפו ב-0:1 של איטליה על גרמניה, שתיהן בחצי הגמר

נבחרת איטליה
נבחרת איטליה | צילום AFP

האזורי סיימו בראש הבית וישחקו מול ספרד בשלב הבא. המאנשאפט נגד אנגליה. דנמרק ניצחה את צ'כיה 2:4, שער ענק לרכש החדש של יובנטוס

(גודל טקסט)

הקרב על המקום בחצי גמר היורו עד גיל 21 הגיע הערב לשיאו, כשבמוקד עמד הניצחון 0:1 של איטליה על גרמניה. במקביל דנמרק ניצחה את צ'כיה 2:3, והשתיים הודחו מהטורניר. בעקבות הניצחון של איטליה, האזורי סיימו בראשות הבית בעקבות יתרון שערים, גרמניה סיימה במקום השני עם הפרש שערים טוב משל סלובקיה, שנשארה מחוץ לשלב חצי הגמר. איטליה תפגוש בחצי הגמר את ספרד וגרמניה תתמודד מול אנגליה.

האיטלקים והגרמנים נפגשו הערב למשחק על ראשות בית 3. האזורי הגיעו למשחק כשהם במקום השני, ופתחו בהרכבם החזק ביותר כשג'יאנלואיג'י דונארומה פתח בין הקורות, פדריקו ברנרדסקי ודומינקו ברארדי פתחו בחוד ההתקפה. ברנרדסקי ניצל טעות קשה בהגנה הגרמנית, כשחטף מסירה טועה והצליח לכבוש. החלוץ האיטלקי רץ לקחת את הכדור מהשער, תוך כדי שהוא דוחף את אחד משחקני גרמניה והתפתחה מהומה בין שחקני הנבחרות. בעקבות ספיגת הכרטיס צהוב, ברנרדסקי לא ישחק בחצי הגמר. גם אנדראה קונטי מאיטליה קיבל צהוב ויחמיץ את השלב הבא.

המחצית השנייה התנהלה יחסית על מי מנוחות, למרות שצ'כיה השוותה מול דנמרק וסיכנה את העלייה של איטליה. האזורי החזיקו בכדור ברוב שלבי המשחק, ומנגד הגרמנים לא הפריעו לשחקנים האיטלקים יותר מדי, כנראה שהתוצאה התאימה לשתי הנבחרות.

ברנרדסקי חוגג את פסגת הבית והעלייה לחצי הגמר (AFP)

דנמרק – צ'כיה 2:4
דנמרק וצ'כיה נפגשו למשחק בו צ'כיה הייתה חייבת ניצחון כדי להגיע לחצי הגמר, אך כשלה במשימה. הצ'כים פתחו את המשחק בצורה נהדרת, אך דווקא דנמרק עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער של לוקאס אנדרסן. בדקה ה-27 פטריק שיק, שבדרך ליובנטוס, הסתובב נהדר על המגן ומ-20 מטרים ירה כדור אדיר לרשת, 1:1. בדקה ה-35 הסקנדינביים שוב עלו ליתרון משער של קנת' זוהורה. תומאס צ'ורי, שנכנס במחצית במדי צ'כיה, השווה שוב בדקה ה-54. הדנים לא היו מוכנים להוריד את הראש וזוהורה שוב כבש והשלים צמד. בתוספת הזמן מרקוס אינגברטסן כבש את הרביעי וקבע שדנמרק מנצחת 2:4, ומסיימת את הטורניר עם טיפת כבוד עצמי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי