המלך של עיר האורות: ניימאר יעזור לפ.ס.ז' להגשים חלום

ניימאר
ניימאר | טוויטר

הכדורגל כבר מזמן לא חתונה קתולית עבור שחקנים. כוכב "שובר שוויון" כמו ניימאר צריך להיפרד ממסי ולעזור לחבורה מצרפת לחלום בגדול. לבד הוא לא יעשה זאת

(גודל טקסט)

מדוע בכלל לחשוב על כך שניימאר צריך היה להישאר בברצלונה? האם זו הקבוצה הכי טובה בעולם? האם הוא אינו יכול להשתחרר מ"צילו" של מסי, ולהיות בעצמו מספר 1 בפאריס סן ז'רמן? ודאי ש"מותר" לו, ולכן בעיני נחיתתו בפאריס הגיונית ואף נכונה.

ניימאר הוא כדורגלן "שובר שוויון", ועם זאת עובדה היא שגם עימו ברצלונה לא זכתה השנה בליגת האלופות. לפיכך כאשר ניקרתה בפניו ההזדמנות לעזוב לטובתה של סן ז'רמן, ניימאר בחר בה, גם אם ימים רבים לא היה ברור לאן מועדות פניו.

  • נקודות מזהב: ההשלכות של עסקת ניימאר על הכדורגל העולמי

להגיע לפאריס אין פרושו של דבר בחירה בבינוניות. להיפך. סן ז'רמן חולמת בגדול, וכדי לממש את חלומה זה, חובה היה עליה לזכות בכוכב על. אחד כזה (מסי) יש לברצלונה, ואחד כזה (כריסטיאנו רונאלדו) יש לריאל מדריד. כבר מזמן הקשר שבין שחקני כדורגל לקבוצותיהם אינו בהכרח "חתונה קתולית". בקהאם עזב את מנצ'סטר יונייטד והגיע לריאל מדריד, וכשצריך היה המיר פירלו את חולצתה של מילאן במדיה של יובנטוס, ואף אחד לא נפל מכיסאו. גם לא הקיץ כשבונוצ'י עזב את יובנטוס והגיע דווקא למילאנו.

די לראות איזו קבלת פנים ציפתה לניימאר עם בואו לעיר האורות, כדי להבין כמה השתוקקו לו במועדון הפריסאי. נכון, הוא לא ינהל במגרשים "דאבל-פס" עם ליאו מסי הגדול, אבל תחושתי היא שאולי ניימאר יותר יחסר לבארסה מאשר היא תחסר לו. המלך החדש של פאריס ימצא כבר עם מי לשתף פעולה, והוא באמת כדורגלן נפלא.


ניימאר, לא יצליח לבד (AFP)

ואחרי הכל, הכי חשוב לזכור שכדורגל הוא עדיין משחק קבוצתי. אמנם ניימאר כבר נחשב ובצדק ליהלום הכי נוצץ בצרפת, אולם גם הוא אינו יכול לשחק  עת ובעונה אחת כמגן, כבלם, כקשר, כמבשל שערים וכמבקיע. לצידו יהיו עוד עשרה שחקנים אחרים, ושהצטרפותו לקבוצה "תדרוש" גם מהם להיות בשיא הכושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי