0:5 לסלטיק על אסטנה, נאפולי גברה 0:2 על ניס

רוגיץ'
רוגיץ' | AFP

הישראלי שוב שיחק במרכז ההגנה בניצחון הגדול של הבויז, צמד לסינקלייר. אולימפיאקוס נמנעה ממבוכה ב-1:2 על רייקה. סביליה השיגה 1:2 על איסטנבול בשקשהיר

(גודל טקסט)
מלבד הפועל באר שבע נערכו יתר המפגשים הראשונים במסגרת פלייאוף העפלה לליגת האלופות. סלטיק עשתה צעד משמעותי לבתים עם 0:5 על אסטנה הקזחית. רייקה נכנעה 2:1 אצל אולימפיאקוס וגם נאפולי רשמה מקדמה עם 0:2 על ניס.


סלטיק – אסטנה 0:5

אחרי הדרמה אשתקד, עם ניצחון בדקה ה-90 בסיבוב המוקדמות השלישי, החבורה של ברנדן רוג'רס קרובה להעפיל לפלייאוף בקלות יחסית. ניר ביטון פתח ב-11 ובדקה ה-32 שער עצמי של ייבגני פוסטניקוב העניק יתרון לבויז. כעבור 10 דקות, סקוט סינקלייר הכפיל ובדקה ה-60 השלים צמד ו-0:3. ג'יימס פורסט נעץ את הרביעי בדקה ה-79 ואיגור שיטוב סגר עניין עם עצמי בדקה ה-88.


נאפולי – ניס 0:2

המשחק המסקרן של המוקדמות בין הפתעת העונה בצרפת אשתקד מול החבורה החזקה של סארי. הקבוצה מדרום איטליה ידעה להסתדר עם החבורה לוסיאן פאברה. דרייס מרטנס כבש ראשון כבר אחרי 13 דקות מבישול של לורנצו אינסינייה. בדקה ה-70 הבלגי המשתדרג שהפגיז אשתקד 28 שערי ליגה היה ספק בנבדל כשהוכשל ברחבה. ז'ורז'יניו אמר תודה ודייק בפנדל כדי להעניק לפרטנופיי יתרון משמעותי. האורחת נותרה בתשעה שחקנים כשווינסנט קוזיילו ספג אדום בדקה ה-79 ואלסאן פלאה התלונן, ספג צהוב שני והורחק.



מרטנס, ממשיך ללהוט (Gettyimages)


איסטנבול בשקשהיר – סביליה 2:1

החבורה של אדוארדו בריסו זכתה בהגרלה לא קלה מול אחת מהפתעות אירופה אשתקד. החבורה מאיסטנבול היא ממש לא קבוצה שאפשר לזלזל בה עם שלל כוכבים. למרות זאת האנדלוסים עלו ליתרון בדקה ה-16 אחרי בישול של חואקין קוריאה לסרחיו אסקודרו. הטורקים לא הניפו דגל לבן ואליירו אליה ההולנדי איזן בדקה ה-64, אך וויסאם בן יידר הכריע בדקה ה-84 עם שער חשוב.


אולימפיאקוס – רייקה 1:2

אלופת קרואטיה הצנועה כמעט הפתיעה והשיגה מקדמה לגומלין, אך המעצמה היוונית שפיספסה אשתקד את שלב הבתים בגלל הפועל באר שבע שמרה על סיכוי לגומלין. בדקה ה-41 הבר הברזילאי כבש לאחר בישול של מריו גברינוביץ' השווייצרי, אך ואדיס אודיג'ה-אופו איזן בדקה ה-66. בדקה ה-90 אלייכס רומאו מטוגו העניק ליוונים ניצחון חשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי