אלגרי: "מסי חייזר שעושה מה שהוא רוצה עם הכדור"

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | GettyImages

מאמנה של יובנטוס יודע מה הכריע ב-3:0 לברצלונה ומתרץ: "היינו נמהרים מדי, עכשיו חייבים לנצח את אולימפיאקוס". באיטליה קוטלים את הקבוצה. היגוואין הראה אצבע משולשת לאוהדי בארסה וצפוי להיענש

(גודל טקסט)

ביובנטוס מאוכזבים לאחר שספגו אמש (שלישי) תבוסה 3:0 לברצלונה. הביאנקונרי הגיעו למשחק עם סגל חסר, אבל באיטליה מתחו ביקורת על ההופעה של הגברת הזקנה, ונטען שהקבוצה לא הייתה מוכנה לליגת האלופות, כשפאולו דיבאלה וגונסלו היגוואין גילו חולשה.

ב"קוריירה דלו ספורט" רשמו: "מסי קבר אותנו. חזרה עם טעם מר לליגת האלופות". "טוטוספורט" התחכם ותקף: "קאמפ נו (לא). יובנטוס התפרקה אחרי השער הראשון. יותר מדי שחקנים לא היו בכושר המתאים, ההפסד הזכיר את הכניעה בקרדיף בגמר ליגת האלופות".

מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, ניסה לתרץ: "לברצלונה יש כדורגלן חייזר שיכול לעשות מה שהוא רוצה עם הכדור, אבל היינו נמהרים מדי. כשיש לך צ'אנס להבקיע בקאמפ נואו, אתה חייב לכבוש אחרת אתה סופג. 30 שניות לסיום המחצית נענשנו על הטעות שלא סגרנו טוב את מסי. אחרי תחילת המחצית השנייה דיבאלה החמיץ וישר נענשנו. רצינו לפתוח עם תוצאה טובה ועכשיו חייבים לנצח את אולימפיאקוס".

גונסאלו היגוואין הראה אצבע משולשת לאוהדי בארסה כשהוחלף והוא עלול לספוג עונש הרחקה. אלגרי אמר עליו: "הוא התחיל טוב את המשחק, אבל הוא צריך להיות רגוע במשחקים כאלה. הוא צריך להיות יותר חזק מנטלית כי הוא מתייאש מהר. מהדי בנעטיה? הייתה לו הופעה טובה במחצית ראשונה, אבל קשה להגן מול ברצלונה".

גונסלו היגוואין. צפוי להיות מורחק (gettyimages)
גונסלו היגוואין. צפוי להיות מורחק (gettyimages)

מיראלם פיאניץ' סיכם: "לא היינו צריכים לספוג את השער הראשון כי המחצית הראשונה כמעט הסתיימה. במחצית הראשונה היינו בסדר גמור. בשנייה פחות, אבל לא היינו צריכים להיכנס לפאניקה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי