סרחיו ראמוס: "כריסטיאנו רונאלדו הוכיח כמה הוא חשוב"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

בלם הבלאנקוס שמח על חזרתו של הפורטוגלי, המושעה מהליגה, לסגל. מאמן דורטמונד האשים את אנשי המשרוקית בהפסד לטוטנהאם, קלופ וליברפול ציפו ליותר וגווארדיולה חגג סוף סוף ניצחון חוץ של הסיטי בצ'מפיונס

(גודל טקסט)

ערב עמוס וגדוש בליגת האלופות הסתיים, כשבמוקד עמד כריסטיאנו רונאלדו, שחזר להרכב ריאל מדריד אחרי חודש. כזכור הפורטוגלי מרצה עונש הרחקה ממשחקי הליגה הספרדית, אך בליגת האלופות הוא זמין גם זמין. CR7 הרשים עם צמד ורשם עונה שישית ברציפות בה הוא כובש במשחק הפתיחה של הצ'מפיונס.

מי שסיפר על ההבדלים בין קבוצה ללא רונאלדו לקבוצה איתו היה סרחיו ראמוס: "כריסטיאנו הוכיח כמה אנחנו זקוקים לו. פתחנו לא מספיק טוב את העונה אבל נשתפר, אי אפשר לעשות הכל טוב בכל משחק". ראמוס כבש אף הוא, ועוד שער אדיר בבעיטת מספריים והסביר זאת: "התגנבתי מאחור והגעתי לעמדת התקפה וכך כבשתי, הלך טוב בסך הכל". הפורטוגלי עצמו אמר: "מאוד שמח לחזור ולהבקיע. הרגשתי טוב על המגרש, המשחק נגד דורטמונד יהיה אופרה אחרת אבל ננסה לנצח שם גם עם הקהל שלהם".

במשחק השני בבית ח התגברה טוטנהאם 1:3 על בורוסיה דורטמונד, בזכות צמד של הארי קיין. בסיום המשחק מצא מאמן השחורים-צהובים, פיטר בוס לנכון להאשים דווקא את השופטים: "במצב של 2:1 כבש אובמיאנג שער שנפסל בגלל נבדל שלא היה, זה ברור. לפסול את זה היתה החלטה של משחק".

פיטר בוס. התאכזב מהשיפוט
פיטר בוס. התאכזב מהשיפוט (AFP)

עוד מאוכזב מהערב היה מאמן ליברפול, יורגן קלופ, שסיים ב-2:2 ביתי נגד סביליה, בשחזור גמר הליגה האירופית של 2016. המנג'ר סיפר: "המועדון הראה שאנחנו מוכנים, היה מאוד מרגש. אנחנו לא הפייבוריטים עכשיו אבל גם כשהייתי בדורטמונד לא היינו פייבוריטים והגענו עד לגמר הצ'מפיונס, אנחנו תמיד מצפים מעצמנו. זה היה תיקו ואני לא יכול לשנות את זה, המשחק היה מרגש".

ליברפול ממשיכה בכך לאכזב אחרי התבוסה בשבת 5:0 למנצ'סטר סיטי, שהמשיכה לחגוג גם על פיינורד ההולנדית עם 0:4 נפלא. מאמן הסיטיזנס, פפ גווארדיולה סיכם: "בשנה שעברה לא יכולנו לנצח משחק אחד אפילו בחוץ אבל דיברנו על זה. קווין דה בריינה הוא אחד השחקנים הטובים שראיתי בחיי, אנחנו גאים שהוא איתנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי