קיין רוצה להמשיך ללהוט: השתמשתי בהשוואות למסי ורונאלדו

הארי קיין
הארי קיין | AFP

חלוץ טוטנהאם בכושר נהדר ויקווה לא למעוד אצל אפואל ב-21:45: "אני חזק יותר, חייב להיות בשיא. עוד יהיה לי זמן לבלות". דוניס: "כבר עצרנו את מסי ורונאלדו, נצטרך לעשות זאת מולו"

(גודל טקסט)

האם אפואל ניקוסיה מסוגלת לחולל סנסציה ולנצח את טוטנהאם ב-21:45. הספרס הגיעו לאי השכן בלי שישה משחקני ההרכב (דני רוז פצוע תקופה ארוכה), אבל גם דלה עלי ויאן ורטונחן מורחקים, כריסטיאן אריקסן חלה ובוירוס ברגע האחרון ולא הצטרף וגם ויקטור וואניימה ומוסא דמבלה פצועים.

מי שכן הגיע עם טוטנהאם לקפריסין הוא הארי קיין שכבש שמונה שערים בשישה משחקים אחרונים בטוטנהאם כולל צמד בניצחון על דורטמונד 1:3 אמר שליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו היו החלוצים שהשפיעו עליו בצעירותו: "השאיפה שלי תמיד היתה להיות אחד החלוצים הטובים באירופה וכשאנשים השוו אותי למסי ורונאלדו השתמשתי בזה כדי שתהיה לי יותר מוטיבציה להוכיח שזה נכון".

ההצלחה שלו: "אתה מתבגר ויכול להתמודד טוב יותר עם מגינים. אתה מרגיש יותר טוב את הגוף שלך ומה אתה יכול לעשות. אני מרגיש חזק יותר. הקריירה של כל שחקן קצרה ולכן אתה חייב להיות בשיא שלך כל שבוע. כשאהיה מבוגר ואפרוש אני חולם ללכת לשחק גולף, אבל כולי מרוכז ביכולת שלי. סוד ההצלחה זה לעבוד קשה באימונים, לאכול בריא וללכת לישון מוקדם. עוד יהיה לי זמן לעשות דברים אחרים".

מנגד, מאמן אפואל, היווני גיורגוס דוניס לא מתרגש מטוטנהאם ומהכוכב שלה: "ההגנה שלנו כבר מנוסה ותנצל את הניסיון שצברנו נגד כריסטיאנו רונאלדו בהפסד מול ריאל מדריד כדי לעצור את קיין. כבר שיחקנו נגד ליונל מסי ורונאלדו".


קיין, ימשיך ללהוט? (AFP)

ועדיין, המאמן החמיא לחלוץ: "קיין היום אחד החלוצים הכי טובים באירופה וזה יהיה מאמץ קבוצתי לעצור אותו. עשינו את זה נגד רונאלדו, מסי, ניימאר ועוד חלוצים גדולים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי