מוראטה יחזור להרכב צ'לסי מול רומא, ביטון עשוי לפתוח בסלטיק

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Getty

קונטה תקף את התקשורת: "אם לא הייתי משתף את אלברו נגד סיטי, הייתם אומרים שאני משוגע". היינקס שיארח עם באיירן את הסקוטים: מתרגש, זאת ליגה עם פלפל". מוריניו לא מתרגש מבנפיקה

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בשלב הבתים בליגת האלופות ימשיך מחר (רביעי, 21:45) עם בתים 1 עד 4 ובהשתתפות כמה מהקבוצות הבכירות ביבשת: מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, צ'לסי, אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן ויובנטוס.


ארבע מהשש צברו עד כה את מלוא 6 הנקודות ולפחות פ.ס.ז' שתתארח אצל אנדרלכט וברסה שתארח את אולימפיאקוס צפויות לסיים את הסיבוב הראשון עם מאזן מושלם. ליונייטד שתתארח אצל בנפיקה ולצ'לסי שתארח את רומא המסוכנת יהיה הרבה יותר קשה.


בית 1
בנפיקה – מנצ'סטר יונייטד

ז'וזה מוריניו מגיע לפורטוגל כשהוא במרכז סערה. תחילה ספג המיוחד את האש על שהחנה את האוטובוס של השדים האדומים ברחבת ליברפול בשבת והביא ל-0:0 משמים. אחר כך, אולי כתגובה על ההתמהמהות בהארכת חוזהו באולד טראפורד, רמז שיונייטד לא תהיה הקבוצה האחרונה שלו וסיפר כאילו במקרה כי "הבן שלו אוהב לצפות במשחקים של פאריס סן ז'רמן כי היא קבוצה מלהיבה". אגב, הפורטוגלי סירב בעבר להיות מאמנה של הקבוצה הצרפתית.


לא הרבה זוכרים אבל בנפיקה היא אקסית של מוריניו, שאימן את אלופת פורטוגל בעונת 2000/01 במקומו של יופ היינקס "עברנו אז תקופה קשה והימרנו על מאמן צעיר שעד אז עבד עם ואן חאל ובובי רובסון כעוזר בלבד. האנרגיה שלו הטריפה אותנו", סיפר מגן הקבוצה לשעבר פרננדו מיירה. אחרי חצי שנה בבנפיקה סירבו להאריך את חוזהו והוא עבר לאוניאו ליירה והשאר כמו שאומרים היסטוריה.


Nemanja Matic says he will support his former club "for the rest of my life" – but wants an #MUFC win tomorrow! https://t.co/WCP8bjuH9D

— Manchester United (@ManUtd) October 17, 2017


"אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולא להתייחס ליריבה", אמר היום (שלישי) המיוחד במסע"ת לקראת בנפיקה, שפתחה בצורה גרועה את הצ'מפיונס (2:1 בבית לצסק"א ו-5:0 בחוץ לבאזל) ובליגה מרוחקת בחמש נקודות מפורטו המוליכה. הבלם/מגן הארגנטינאי מרכוס רוחו עלה למטוס לפורטוגל ועשוי לשחק לראשונה מאז 20 באפריל השנה.


צסק"א מוסקבה – באזל

מאמן צסק"א, ויקטור גונצ'רנקו, הצהיר שכל שחקני הסגל מתדפקים על שערי ההרכב למעט אלן דזגואב. זה כמובן כולל את ביברס נאתכו, ששיחק 90 דקות במחזור הליגה האחרון (0:1 על קרסנודאר). ועשוי לדחוק מול באזל את פונטוס ורנבלום לספסל. סגנית אלופת רוסיה מרוחקת ארבע נקודות מהמקום הראשון בליגה. באלופות צברה ניצחון והפסד.


בית 2
באיירן מינכן – סלטיק

יופ היינקס חוזר לצ'מפיונס לראשונה מאז זכה בתואר בקדנציה הרביעית שלו בקבוצה. באיירן חילקה יומן שנה חדש עם תמונות כל השחקנים והמאמן הקודם קרלו אנצ'לוטי וכעת היא מחלקת סטיקר אחד אותו אפשר להדביק ביומן – של המאמן בן ה-72.


"לבאיירן יש אמביציות גדולות בליגת האלופות. אשמח מאוד אם נמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול בשבת על פרייבורג (0:5), אמר היינקס לקראת סלטיק", "הסקוטים הם קבוצה לוחמת אבל לנו יש מוטיביציה אדירה. זה מאוד מהנה לחזור לעבוד בבאיירן ולהיות שוב בליגת האלופות יש לה רמה משלה והרבה מאוד פלפל".



היינקס. "צריך להמשיך את המומנטום מפרייבורג" (Getty)


פטריק רוברטס, קשר סלטיק בן ה-20, הודה בראיון לפני המשחק שהוא מעריץ של אריין רובן ומנסה לחקות אותו. ואם כבר הקבוצה הסקוטית, לפי מספר דיווחים ניר ביטון צפוי לפתוח בהגנה של ברנדן רוג'רס במקומו של יוזו סימונוביץ' הפצוע.


אנדרלכט – פאריס סן ז'רמן
אדינסון קבאני וטיאגו סילבה הפצועים צפויים לשחק והשאלה היחידה היא כמה כדורים יוציאו הבלגים מהרשת. גם מאמנה החדש של אנדרלכט היין ואנהאזברוק חושש. |לא יודע אם כמה בלמים נשחק נגד פ.ס.ז'. אולי עם חמישה", אמר ואנהאזברוק אקס גנט, "בליגה הובלנו במחצית 1:4 נגד מכלן וזה הסתיים רק ב-3:4". ה קשר אדריאן טרבל לא נשמע יותר מדי אופטימי: "בעבר שיחקתי עם נאנט נגד פ.ס.ז' והפסדתי 5:0, אבל אנדרלכט חזקה יותר. נעשה הכל כדי לעצור את הצרפתים".


בית 3
צ'לסי – רומא
הבלוז עם שני הפסדי ליגה רצופים שהרחיקו אותם מהגנה על תואר האליפות ואנטוניו קונטה הכריז על "מצב חירום" בשמונה המשחקים הבאים של הקבוצה. החדשות הטובות הם שאלברו מוראטה, שנפצע בשריר האחורי והפסיד את שני המשחקים האחרונים, כשיר לשחק. האיטלקי התייחס לביקורת על כך ששיתף את החלוץ הספרדי כשלא היה כשיר ב-100% בהפסד לצ'לסי: "אם לא הייתי משתף אותו במשחק כזה, הייתם אומרים שאני משוגע".


למזלו של קונטה גם היריבה מגיעה אחרי הפסד ביתי לנאפולי (1:0) שהרחיק את הג'יאלורוסי תשע נקודות מהפרנטופיי מוליכת הטבלה האיטלקית ויש לה נקודה אחת בלבד משני המשחקים עד כה בצ'מפיונס. בנוסף קוסטס מאנולס נפצע לחודש.



מוראטה. יחזור לשחק (Gettyimages)


קרבאח – אתלטיקו מדריד
הקולצ'ונרוס מגיעים למשחק אחרי התיקו 1:1 נגד ברצלונה וכובש השער סאול לקראת המשחק באזרביג'אן: "לא ראינו את קארבך משחקת, אבל אנחנו באים לקחת את שלוש הנקודות".


בית 4
יובנטוס – ספורטינג ליסבון.

אלופת איטליה נמצאת במצב עדין בליגה אחרי שהיא נפלה למקום הרביעי והפסידה ללאציו 2:1, אבל המאמן מקסי אלגרי טוען: "אנחנו לא במשבר. נגד לאציו שיקחנו טוב, אבל היו לנו כמה טעויות בתחילת המחצית השנייה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר במשחק ולהניע מהר יותר את הכדור".


הקבוצה הפסידה לראשונה בבית אחרי 57 משחקים בכל המסגרות ורוצה להתחיל את הספירה מחדש נגד ספורטינג ליסבון שניצחה את אולימפיאקוס 2:3 והפסידה בבית לברצלונה רק 1:0. ג'ורג'יו קייליני הבטיח: "מחר נגיב על ההפסד בדרך הטובה ביותר". הקשר מיראלם פיאניץ' כשיר ויחזור לשחק אחרי חודש.


Focused on moving forwards 

@chiellini ➡️ https://t.co/vh9Hb4fGub#JuveSCP#UCLpic.twitter.com/fuJUoYL7v0

— JuventusFC (@juventusfcen) October 17, 2017


ברצלונה – אולימפיאקוס

ברצלונה עשויה להיות עם המאזן הכי טוב מבחינת ספיגת שערים מאז ליגת האלופות הוקמה ב-1992 אם לא תספוג גם מול היוונים. "הרבה דברים קרו בשלוש השנים שלי כאן", אמר השוער מארק אנדרה טר-שטגן, "אבל דבר אחד נשאר זה הרעב שלנו לניצחונות ותארים. לארנסטו ואלוורדה יש הרבה רעיונות חדשים ואנחנו צריכים להראות לו שאנחנו מקבלים אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי