נבחרת השנה של 2017: ארבעה נציגים לבארסה, אחד לצ'לסי

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי, טוני קרוס, לאונרדו בונוצ'י
כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי, טוני קרוס, לאונרדו בונוצ'י | Gettyimages

באופ"א פרסמו את רשימת המועמדים להרכב המצטיין של העונה החולפת, ריאל מדריד מובילה עם 11 נציגים לעומת נציגות דלה של הקטלונים, אלופת אנגליה עם הזאר בלבד

(גודל טקסט)

 האתר הרשמי של אופ"א פתח היום את ההצבעה לנבחרת השנה של 2017, הכוללת לא פחות מ-11 מועמדים של ריאל מדריד, אלופת אירופה שדווקא בחודשים האחרונים מקרטעת בליגה הספרדית ובליגת האלופות הבטיחה את מקומה בשמינית, אבל רק מהמקום השני.

הנציגים של הבלאנקוס הם השוער קיילור נבאס, שחקני ההגנה דני קרבחאל, מרסלו וסרחיו ראמוס, מרקו אסנסיו, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס ואיסקו – למעשה כמעט כל הקישור – וכמובן שגם קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו.

עוד מועמדים שזכו להשתתף ביוני האחרון בגמר ליגת האלופות הם השוער ג'אנלואיג'י בופון מיובנטוס שכנראה יפרוש בתום העונה, אלכס סנדרו, ג'ורג'יו קייליני, מיראלם פיאניץ' ופאולו דיבאלה שהובילו את הביאנקונרי לאליפות נוספת.

עוד ניתן למצוא בין המועמדים את ליאו מסי וניימאר, בעונה שעברה שותפים להתקפת ברצלונה ביחד עם לואיס סוארס שמועמד גם הוא, והקשר היחיד של הקטלונים שמועמד הוא אנדרס אינייסטה. מפ.ס.ז' מועמדים בנוסף אדינסון קבאני וכן קיליאן אמבפה ודני אלבס, בעונה שעברה במונאקו וביובנטוס בהתאמה.


סווארס ומסי. ברצלונה לא זכתה באלופות או באליפות, הם יישארו מחוץ להרכב? (Gettyimages)


רשימת המועמדים המלאה

שוערים: ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), קיילור נבאס (ריאל מדריד), מנואל נוייר (באיירן מינכן), יאן אובלק (אתלטיקו מדריד).

הגנה: דני אלבס (פאריס סן ז'רמן), לאונרדו בונוצ'י (מילאן), דני קרבחאל (ריאל מדריד), ג'ורג'יו קייליני (יובנטוס), קמיל גליק (מונאקו), דייגו גודין (אתלטיקו מדריד), ג'ושוע קימיך (באיירן מינכן), מרסלו (ריאל מדריד), בנג'מין מנדי (מנצ'סטר סיטי), תומא מונייה (פ.ס.ז'), ג'רארד פיקה (ברצלונה), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), דבינסון סאנצ'ס (טוטנהאם), אלכס סנדרו (יובנטוס), אנטוניו ולנסיה (מנצ'סטר יונייטד),


קישור
: הנריק מחיטריאן (מנצ'סטר יונייטד), לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), מיראלם פיאניץ' (יובנטוס), פול פוגבה (מנצ'סטר יונייטד), סאול (אתלטיקו מדריד), טוני קרוס (ריאל מדריד), דלה עלי (טוטנהאם), כריסטיאן אריקסן (טוטנהאם), אדן הזאר (צ'לסי), קווין דה בריינה (מנצ'סטר סיטי), קאסמירו (ריאל מדריד), מרקו אסנסיו (ריאל מדריד), פאביניו (מונאקו), אנדרס איניסטה (ברצלונה), איסקו (ריאל מדריד).

התקפה: סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), פייק-אמריק אובמיאנג (דורטמונד), קארים בנזמה (ריאל מדריד), אדינסון קבאני (פ.ס.ז'), פאולו דיבאלה (יובנטוס), רדאמל פלקאו (מונאקו), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), הארי קיין (טוטנהאם), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן), קיליאן אמבפה (פ.ס.ז'), דריס מרטנס (נאפולי), ליאו מסי (ברצלונה), כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), ניימאר (פ.ס.ז'), לואיס סוארס (ברצלונה).


רונאלדו וראמוס. צפויים להיות חלק מה-11 לאור ההצלחה בעונה שעברה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי