בגרמניה מהללים: עכשיו ניימאר מכיר את באיירן של היינקס

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

למרות שבאיירן מינכן לא עלתה מהמקום הראשון בבית 4, בבוואריה מרוצים מהמפך שעברה הקבוצה מאז מונה הגרמני הוותיק. אמרי לא מודאג מהברזילאי: "הוא עוד ישתפר"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן אולי סיימה שנייה בבית 4 אחרי פאריס סן ז'רמן וכעת עלולה לפגוש אחת מארבע הקבוצות האנגליות או את ברצלונה בשמינית הגמר, אבל לפחות הצליחה לנקום בצרפתים עם ניצחון 1:3 אחרי התבוסה 3:0 במשחק הראשון אחריו פוטר קרלו אנצ'לוטי. מדובר בניצחון ענק ליופ היינקס, שמתגלה בגיל 72 כבינגו המושלם של הבווארים העונה.


"עכשיו ניימאר מכיר את באיירן של היינקס", נכתב ב"בילד" הגרמני. "המטרה לעלות מהמקום הראשון אולי פוספסה, אבל הפצע בנשמה של באיירן נרפא. 69 יום אחרי ההפסד ההוא, היינקס נקם ואפילו הכוכב הגדול ניימאר לא הצליח למנוע את ההפסד". בנוסף חילק העיתון מחמאות למאמן שהימר על שלישיית הצרפתים של הקבוצה, פראנק ריברי, קינגסלי קומאן וקורנטן טוליסו שהציגו יכולת שיא.



ריברי, שהיה פצוע זמן רב, שימש כקפטן באיירן לראשונה מזה ארבע שנים. טוליסו שכבש צמד והשוער סוון אולרייך נבחרו למצטיינים במשחק וקיבלו את הציון 8 ב"ל'אקיפ", כשהשוער שמחליף את מנואל נוייר אמר: "מהיום הראשון היינקס נתן לי ביטחון ועכשיו אני שמח שאני יכול להחזיר לו חזרה". המאמן עצמו, שעדיין לא החליט אם להיענות לבקשתה של באיירן לחתום לעונה נוספת סיכם: "טוליסו כבר הוכיח שהוא שחקן גדול והוא השליט טרור בהגנת פ.ס.ז'. המפתח לניצחון היה הגישה של הקבוצה למשחק. שיחקנו טקטית מאוד חכם".



ריברי. קפטן אחרי ארבע שנים (AFP)


מהעבר השני, אכזבה לפאריס סן ז'רמן שרשמה הפסד שני ברציפות העונה, בנוסף לכך שניימאר נכשל בניסיון להיות השחקן הראשון שכבש בכל ששת משחקי הבית המוקדם. אדינסון קבאני ששבישל לקיליאן אמבפה שער שכנראה השאיר את פ.ס.ז' במקום הראשון בבית צייץ: "לא הפסדנו היום. למדנו היום. המטרה שלנו היתה לסיים במקום הראשון בבית ובזה עמדנו. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה".

Aujourd'hui nous n'avons pas perdu, nous avons appris…l'objectif prioritaire était de terminer premiers.Il faut continuer à travailler comme ça pour préparer la suite les gars pic.twitter.com/ZfxZNfGbvT

— Edi Cavani Official (@ECavaniOfficial) December 5, 2017


"לאקיפ" הכתיר את ההפסד בכותרת בשער: "אות אזעקה אדום. שני הפסדים בתוך שלושה ימים לפ.ס.ז' שאותתה לכדורגל האירופי שהיא פגיעה. באיירן ניסתה לעשות מהפך כמו ברצלונה ששנה שעברה ניצחה 1:6 ולא הצליחה, אבל הקבוצה הצרפתית עדיין הפסידה. האירוניה היא ששחקן הקבוצה לשעבר, קינגסלי קומאן, היה זה עקץ אותה". העיתון הצרפתי גם מתח ביקורת על אונאי אמרי: "ראשי פ.ס.ז' הבטיחו שהוא המאמן הכי מתאים לתפקיד, אבל אתמול הוא נעלם מהשטח".

"Alerte rouge" en Une de @lequipe ce mercredi 6 décembre. pic.twitter.com/6tmawob4Eb

— L'ÉQUIPE (@lequipe) 5 בדצמבר 2017


המאמן הספרדי עצמו הזכיר בדבריו את קבאני כשאמר: "זה סוג המשחקים בהם אנחנו יכולים להשתמש כדי ללמוד. זה היה קרוב יותר ל-2:2 מאשר ל-1:3". אמרי נשאל גם על ניימאר שהיה אמור לנצח משחקים כאלה, אבל המאמן אמר: "אני בטוח שהוא יתפתח בתוך הקבוצה וישתפר. אני לא מודאג כי הוא ללא ספק יהיה כוכב ענק אצלנו". האוהדים הגרמנים אגב, דאגו לקדם את פניו של השחקן היקר בהיסטוריה עם שטרות של 500 יורו שנשאו את דיוקנו.


קיליאן אמבפה שהפך לשחקן הכי צעיר שהגיע לעשרה שערים בליגת האלופות קיבל מחמאות בל'אקיפ: "משחקים כאלה תורמים להתקדמות שלו. בואו לא נשכח שהוא הגיע עם תג מחיר של 180 מיליון יורו, אבל מצד שני הוא כבש את השער שהציל את פ.ס.ז' כשהוא רק בן 18".


Em Munique, atiraram notas de euro falsas no Neymar, com a cara dele impressa e tudo.
@isabelapagliaripic.twitter.com/0ZpgCysL2n

— Marcelo Bechler (@marcelobechler) December 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי