אינייסטה: אני צריך להחליט אם אני רוצה לעבור לסין

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | AFP

קשר ברצלונה התייחס לעתידו אחרי ה-0:3 על צ'לסי והעלייה לרבע הגמר: "אשקול מה הכי טוב עבורי ועבור המועדון". ואלוורדה: "שיחקנו מול קבוצה נפלאה". קונטה: "מסי שחקן על". אלונסו: "להם יש את מסי"

(גודל טקסט)
ברצלונה המשיכה הערב (רביעי) את העונה המופלאה שלה כשהביסה את צ'לסי 0:3 ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות עם 1:4 בסיכום שני המשחקים. ליאו מסי כבש צמד והגיע ל-100 שערים בקריירה במסגרת המפעל היוקרתי מכולם.


אנדרס אינייסטה ששב מפציעה ועלה ב-11 של ברצלונה סיכם: "מסי עושה את ההבדל בכל פעם מחדש וזה ברכה לקבוצה. זה מפעל לא פשוט ותמיד אפשר להיות מודח אם אתה סובל מיום רע. מה שחשוב זה שעלינו לרבע הגמר. אני מעדיף לא לקבל קבוצה ספרדית".


הקשר התייחס לאפשרות שיעזוב את ברצלונה: "אני צריך לחשוב ולשקול מה הדבר הטוב ביותר עבורי ועבור ברצלונה. אצטרך לקבל החלטה עד ה-30 באפריל אם אעבור לסין או שאשאר כאן".


מרכוס אלונסו המאוכזב הסביר: "הם שיחקו טוב מאיתנו למרות שהיינו בתמונה. קשה לעבור קבוצה בסדר גודל כזה כשאתה מחמיץ וסופג שערים קלים. יש להם את ליאו מסי. הגענו להמון הזדמנויות בשני המשחקים והיה חסר לנו מזל. כשאתה בפיגור כפול מול קבוצה כמו ברצלונה, מאוד קשה לחזור למשחק".


מאמן צ'לסי אנטוניו קונטר אמר בקצרה: "הצלחנו להגיע להזדמנויות, אך לצערי לא הצלחנו לכבוש. ליאו מסי עשה את ההבדל. הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, שחקן על".


מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה סיפר: "צ'לסי קבוצה קשה עם שחקנים נפלאים והיה לנו מאוד קשה לשחק נגדם. הם מאוד מסוכנים והיינו צריכים לסבול בשביל לעבור. שיחקנו טוב ועלינו לשלב הבא". 



אינייסטה מול וויליאן. מעדיף לא לקבל יריבה מספרד בשלב הבא (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי