פפ גווארדיולה: סלאח, פירמינו ומאנה כמעט בלתי ניתנים לעצירה

סלאח, מאנה ופירמינו
סלאח, מאנה ופירמינו | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התייחס ליריבתו ברבע גמר ליגת האלופות, אצלה יתארח למשחק הראשון ביום רביעי: "הם כל כך מהירים, טובים וקשוחים. ננסה להבקיע שער חוץ". סרחיו אגוארו עדיין בספק

(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה אוהב את המשחקים שלקראתם בהם הוא יכול לשבח את היריבה לפני המשחק ובאמת להתכוון לכך, אבל בפועל לדרוס את היריבה ללא כל התנגדות. אז נכון שליברפול היא היחידה שניצחה בפרמיירליג את מנצ'סטר סיטי, 3:4 באנפילד, אבל היא גם הובסה 5:0 באיתיחד. לקראת המשחק הראשון ביניהן ביום רביעי ברבע גמר האלופות באנפילד, הקטלוני התראיין ובעיקר שפע במחמאות למייטירדס. 


שלושת חלוצי ליברפול מו סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה: "כמעט בלתי ניתנים לעצירה. נצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור אותם. לא רק סלאח, אלא גם מאנה ופירמינו הם שחקנים פשוט פנטסטיים. הדרך בה ליברפול משחקת מאוד מסובכת עבורנו. הם כל כך מהירים, הם טובים והם קשוחים. מדובר ברבע גמר האלופות, כך שממילא לא יכולנו לצפות ליריבה קלה".


BuT sAdIo MaNe Is HaViNg A bAd SeAsOn pic.twitter.com/sBjD72LXew

— B/R Football (@brfootball) April 2, 2018


המחשבות לקראת המשחק הראשון: "אם נוכל נעלה לחצי הגמר זה יהיה מצוין. אם לא, אז ברכותיי לליברפול ובשנה הבאה נחזור חזקים יותר. מה שבטוח שננסה לעבור אותם'".


יתרון המשחק הביתי בגומלין
: "0:6 במשחק הראשון תהיה תוצאה טובה עבורנו (צוחק), אבל באופן נורמלי זה לא הולך לקרות. אני לא אוהב מנג'רים שחושבים מה התוצאה הגרועה או הטובה להם במשחק הראשון. אני מתרכז רק ביכולת שלנו על כר הדשא ובמה שאנחנו חייבים לעשות. לרוב העלייה או לא היא תוצאה של מה שעשית בשני המשחקים, כך שאני לא אחשוב שתיקו או ניצחון במשחק הראשון זו תוצאה טובה".



כוכבי ליברפול חוגגים. כבר הכניעו את מנצ'סטר סיטי העונה (AFP)


חשיבות הבקעת במשחק הראשון: "לכבוש שער בחוץ זה כל כך חשוב באלופות. ננסה לכבוש שערים, אבל אנחנו גם לא יכולים לחסום את שלושת החלוצים ויש להם בועטי חופשיות טובים וגם את וירג'יל ואן דייק עולה למעלה ואת אלכס אוקסלייד-צ'מברליין במרכז. ליברפול קבוצה יוצאת מהכלל, אבל כך גם ברצלונה או ריאל מדריד, באיירן מינכן, יובנטוס, רומא או סביליה".


אם סרחיו אגוארו יתאושש או לא
: "מוקדם מדי לומר. הוא לא שיחק נגד אברטון והוא מתאושש מפציעה בברך. הוא עוד לא התאמן אימון אחד (הציטוטים היו אחרי המשחק נגד אברטון. י.ז.). מקווה שיוכל לחזור. מצבו הרבה הרבה יותר טוב. נבחן אותו יום אחרי יום. אולי הוא יעזור לנו גם אם יתחיל על הספסל, אחרי המשחק הקרוב יש לנו את מנצ'סטר יונייטד ושוב את ליברפול בגומלין. אולי נצטרך לשנות שיטה ולשחק עם שישה חלוצים בגומלין נגד ליברפול. יש לנו את אגוארו, גבריאל ז'סוס, לוקס נמצ'ה (חלוץ בן 19), ראחים סטרלינג ואת כולם. המשחק נגד ליברפול זה 180 דקות. אתה חייב להופיע טוב בגומלין".



סרחיו אגוארו. אולי פפ יעדיף לשמור אותו לגומלין? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי