היינקס: חדר ההלבשה שלי מזכיר את זה שזכה בטרבל ב-2013

יופ היינקס
יופ היינקס | AFP

מאמן באיירן לקראת המשחק (שלישי, 21:45) בסאנצ'ס פיחואן ברבע גמר האלופות: "מכבדים את סביליה, אבל כבר היינו בכל מקום ולא נלחצים". וידאל ובארנט כשירים. מונטלה: "בן יידר חייב לשפר את משחק הרחבה שלו"

(גודל טקסט)
סביליה תשבור את הראש מחר (21:45) בראמון סאנצ'ס פיחואן איך לעצור את באיירן מינכן אחרי הניצחון שלה על דורטמונד 0:6 באליאנץ ארינה. מצד שני, יש הרגשה שהבאוורים לא יזלזלו באנדלוסים, כיוון שמי שהדיחה מנצ'סטר יונייטד לא יכולה להיות חלשה.


ז'וזה מוריניו הצטרף למקהלת המשבחים שאמר מבלי למצמץ שסביליה קבוצה מצוינת ויש לה כמה שחקנים שהיה לוקח מיידית ליונייטד.  פרט לעובדה שאנדלוסים ירצו להוכיח שהגעתם למעמד הזה אחרי 60 שנה לא מקרית, התיקו 2:2 מול ברצלונה בשבת על אותו כר דשא ממש, אחרי שבארסה נאלצה להעלות את ליאו מסי בפיגור של 2:0 והפרעוש אכן כבש עבורה את שער השיוויון.


שני המועדונים ייפגשו לראשונה אי פעם בגביעי אירופה, והסטטיסטיקה מספרת שבאיירן לא אוהבת לשחק בספרד. היא הפסידה את כל חמשת משחקיה האחרונים על אדמת ספרד. לעומת זאת סביליה, שזכתה שלוש פעמים בליגה האירופית, לא הפסידה ב-11 משחקים מול יריבה גרמנית בבית (שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים). באיירן תשחק את משחקה ה-56 נגד יריבה ספרדית.


סביליה תחסר את הארגנטיני המצוין אבר באנגה (מושעה), כשגם חסוס נבאס וגבריאל מרקדו בספק. וויסאם בן יידר עשוי לפתוח. המאמן וינצ'נזו מונטלה אמר: "לא חסר כלום לבן יידר כדי לשחק בהרכב. אולי הוא צריך לשפר את המשחק שלו ברחבת היריבה, אבל השערים שכבש נגד יונייטד מוכיחים עד כמה הוא התקדם. עייפות אחרי ברצלונה? אני לא חושש כי המוח הוא שמניע את הרגליים ויש לשחקנים שלי המון מוטיבציה. עשינו כבר היסטוריה, אבל אנחנו לא מסתפקים בכך. נצטרך לנסות להכריח אותם לעשות משהו שהם לא רגילים אליו כי להחזיק בכדור שתי הקבוצות יודעות".


מונטלה.
מונטלה. "עשינו כבר היסטוריה, אהב


יופ היינקס, מאמן באיירן, אישר במסע"ת לקראת המשחק שארתורו וידאל וחואן בארנט התאמנו כרגיל באימון המסכם לקראת הטיסה ויהיו כשירים למשחק. טיאגו אלקנטרה הזהיר את חבריו מהאווירה בסאנצ'ס פיחואן. "הולך להיות משחק גדול. כשיש לך משחק כזה בסביליה האווירה שם הכי מדהימה באירופה. נדמה לך שהשחקנים טובים יותר ואפילו בבר הסנדוויצ'ים טעימים יותר" התפייט טיאגו, "האצטדיון עושה אותם טובים כל כך ותחרותיים מעל ומעבר. לא הופתעתי שסביליה הדיחה את יונייטד. במשחק הראשון הם היו טובים יותר וידעתי שהם יכולים לעשות את זה באולד טראפורד".


"ב-2013 כשזכינו בטרבל (אליפות, גביע וצ'מפיונס) חדר ההלבשה שלנו היה מאוד מגובש עם מגוון של אישיות בעלת אופי חזק", אמר היינקס, "חדר ההלבשה הנוכחי מזכיר לי את זה של 2013". מאמן באיירן הוסיף: "אנחנו מכבדים מאוד את סביליה, את הדרך שהיא עשתה, את העובדה שמדובר בקבוצת בית טובה וחזקה, אבל אנחנו שיחקנו כבר בכל מקום באירופה. שום דבר לא אמור להלחיץ אותנו". על חאמס אמר היינקס: "הוא התאקלם נהדר בבאיירן והוא משתפר כל הזמן". על חאבי מרטינס: "כשיש לו ביטחון הוא אחד השחקנים הטובים בעולם בעמדה שלו".


 חאמס. היינקס חושב שהוא משתפר בלי הפסקה (Getty)


בעוד שמנואל נוייר התאמן שוב לבדו במיתקן האימונים של באיירן והתקדם עוד צעד כשרץ לראשונה עם נעלי כדורגל, הקבוצה המריאה לספרד כאשר מזג האוויר במינכן האיר פנים לשחקנים עם 9 מעלות ושמש זורחת. ה-"בילד" פרסם את תמונות כל השחקנים וכתב על תומאס מולר: "הכפתור האחרון בחליפה שלו פתוח, אבל אחרי ההצגה נגד דורטמונד מותר לו קצת לחרוג מכללי הטקס". הם כבר הספיקו לנחות בסביליה החמה יותר.


בעקבות הידיעה שחאמס רודריגס יחתום סופית בבאיירן, שתשלם עבורו 42 מיליון יורו לריאל מדריד, אמר קרל היינץ רומניגה: "ההתקדמות שלו היתה פנטסטית בעיקר אצל יופ היינקס, אבל אני מניח שאנחנו צריכים להודות לקרלו אנצ'לוטי שהביא אותו".


We have arrived in Sevilla!! We are focused for the game tomorrow.@FCBayern@ChampionsLeague@UEFAcom#MiauSanMiau#miasanmia#FCBayern#ChampionsLeaguepic.twitter.com/lBD0a3gtpw

— Rafinha Official (@R13_official) 2 באפריל 2018


 גם השאלה הגדולה של מי יאמן את באיירן בשנה הבאה מטרידה את כולם יותר מתוצאת המשחק. האתר של באיירן צייץ שיחה מצחיקה בין כתב לרומיניגה והנשיא אולי הנס. רומיניגה אמר לאחד הכתבים: "אתה לא מאמין כמה מתקשרים אלי ורוצים להיות המאמן החדש שלנו". הכתב פנה להנס ואמר לו: "רומניגה אומר שהוא מקבל הרבה שיחות בנושא המאמן". האנס השיב: "טוב, אני לא התקשרתי אליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי