זאת הליגה שלו: מספרת ענקית לרונאלדו ב-0:3 אצל יובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

רבע גמר ליגת האלופות, משחק ראשון: הפנומן סיים עם צמד, שיא (כיבוש בעשרה משחקים בצ'מפיונס), בישול למרסלו וכרטיס לחצי הגמר. גם באיירן מתקרבת לשם אחרי 1:2 בסביליה

(גודל טקסט)

בשתי מלים: כריסטיאנו רונאלדו. צמד כולל שער במספרת שייכנס לאחד היפים ביותר שלו ויש לו כבר 649 כאלה להזכירכם, ובישול קבעו ניצחון מדהים 0:3 ביובנטוס סטדיום על הגברת הזקנה, יותר נכון אומללה.

ריאל מדריד עלתה מעשית לחצי הגמר. וזהו בדיוק אותו רונאלדו שהחל בטירוף של כיבושים בעונה שעברה כולל צמד במינכן על באיירן ב-1:2. אותו רונאלדו שנמצא בדרכו להיות אלוף אירופה בפעם השלישית ברציפות, שמעמיד אותו בשורה אחת עם שמות יוהאן קרויף, פרנץ בקנבאואר ואלפרדו די סטפנו. 

מצד שני: פאולו דיבאלה. שלל החמצות ואדום של תסכול לא יעזרו לארגנטינאי לשכנע את חורחה סמפאולי לתת לו מקום בסגל של האלביסלסטה למונדיאל.
ומה נגיד על ג'יג'י בופון שנשבע שלא יכול להיות יותר גרוע מהתבוסה לריאל ב-4:1 בגמר האלופות 2017. 3:0 בבית נשמע כואב באותה דרגה. 

במקביל עשתה באיירן על אדמת ספרד צעד חשוב אל בין ארבע הגדולות כשניצחה בסביליה 1:2 משער עצמי של חסוס נבאס ושער של טיאגו אלקנטרה. המארחת הוליכה משער של פאבלו סראביה.  

יובנטוס – ריאל מדריד 3:0
רונאלדו העלה כבר בדקה השלישית את הבלאנקוס ביתרון כשהקדים את הגנת המארחת ודחק פנימה. דיבאלה וגונסאלו היגוואין הירבו להחמיץ ומנגד גם לריאל היו הזדמנויות להגדיל את התוצאה. ואז הגיעה הדקה ה-66: לוקאס ואסקס סחט הצלה ענקית מג'יג'י בופון, הכדור הורחק ודני קרבאחל הגביה לעבר  CR7 שהמשיך במספרת מדהימה לרשת. לרגע השתחרר שקט ביובה סטדיום ואז פרץ כל האצטדיון במחיאות כפיים אדירות. הפורטוגלי לא התחשב במחווה של אוהדי הגברת הזקנה וכעבור שמונה דקות בישל למרסלו את השלישי.

מהלך המשחק
דקה 3, 0:1 לריאל – איסקו השתחרר באגף שמאל ושלח למרכז הרחבה ורונאלדו מי-אם-לא-הוא שלח רגל והטיס לרשת. שער חוץ יקר ועוד שיא לפורטוגלי: שער אחד לפחות בעשרה משחקים רצופים בצ'מפיונס.


רונאלדו. לא מפסיק לשבור שיאים (AFP)

דקה 10 – רודריגו בטנקור הגיע להזדמנויות מצוינת ברחבה ובעט למסגרת, סרחיו ראמוס בזינוק התאבדות נגח את הסכנה.


דקה 64, 0:2! –
קייליני איבד כדור שטותי ברחבה שהגיע לרונאלדו. הפורטוגלי עצר על קו הרוחב ושיגר ללוקאס ואסקס שבעט פצצה ובופון הגיב בהדיפה ענקית. אלא שכעבור פחות מדקה הגביה קרבחאל לעבר CR7 שהתרומם ושיגר מספרת אדירה לרשת. צמד לפורטוגלי ואחד היפים שלו בקריירה.


דקה 66
– דיבאלה ביצע עבירה של תסכול, ראה את הצהוב השני והאדום. לא כך חורחה סמפואלי ישתכנע בכל זאת לזמן אותו לסגל ארגנטינה למונדיאל.

דקה 72, 0:3 – רונאלדו לא נעצר. הפנומן מצא את מרסלו סמוך לשער והמגן שלא היה בנבדל, גלגל פנימה.


סביליה – באיירן מינכן 2:1

לגרמנים לא ממש הולך על אדמת ספרד, אבל הבווארים של העונה מזכירים את אלה שלקחו את ליגת האלופות ב-2013. ואת זה אומר המאמן שלהם אז וכיום, יופ היינקס. ואכן תוך חמש דקות מחקו האורחים את שער היתרון של האנדלוסים, המשיכו ללחוץ והשיגו גם את הניצחון. 

בזמן הקרוב אמורה להתכנס הנהלת באיירן ולדון בעתידו של פרנק ריברי. על פי המשחקים נגד דורטמונד וסביליה אין בכלל להתלבט. הקשר אמנם בן 34 אבל פורח והעלה את הבווארים לחצי הגמר עם שני בישולים. הראשון לרוברט לבנדובסקי נעצר בדרך ברגלו של חסוס נבאס ומשם לרשת, השני – הגבהה רכה לרחבה, הסתיימה בשער הניצחון של טיאגו.

מהלך משחק
דקה 32, 0:1 לסביליה – האנדלוסים יצאו למתפרצת, סרחיו אסקודרו מצא את ברחבה את פאבלו סראביה שהקדים את בארנט ובעט שטוח מימין לשמאל ופנימה.

דקה 37, 1:1 – חאמס רודריגס נכנס במקום ארתורו וידאל דקה קודם ובפעולה הראשונה שלו על כר הדשא שיגר כדור עומק לפרנק ריברי שניסה להמשיך לעבר לבנדובסקי. חסוס נבאס התערב אבל שלל את הכדור לשערו הוא.

דקה 68, 1:2 לבאיירן – מתפרצת של האורחים הסתיימה בהגבהה נהדרת של ריברי לראשו של טיאגו הפנוי ומשם לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי