סרג'י רוברטו: אנחנו בני אדם, לא מכונות. לא ציפינו לנצח ככה

סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו | Gettyimages

בברצלונה שמחים מהניצחון המשמעותי על רומא, למרות היכולת הירודה. סוארס: "התוצאה מוגזמת לטובתנו, אבל היו לנו הזדמנויות". התקשורת הספרדית טוענת שהניצחון היה בזכות ולא בחסד: "יותר אפקטיבית מאשר מסעירה"

(גודל טקסט)
בספרד כבר חוגגים את העלייה של ברצלונה לחצי גמר ליגת האלופות עוד לפני הגומלין ברומא, לאחר הניצחון 1:4 בקאמפ נואו אמש (רביעי). לואיס סוארס חגג את שערו הראשון באלופות אחרי שנה ו"מארקה" סיכם את המשחק: "הכל לטובת ברצלונה", כשהוא רומז על השערים העצמיים והחלטות השיפוט שהיו לטובת בארסה. חמישה שערים עצמיים נכבשו העונה לזכות ברצלונה, יותר מכל קבוצה אחרת במפעל.


"מונדו דפורטיבו" קבע שברצלונה כבר בחצי הגמר וכתב: "שני שערים עצמיים, שערים של פיקה וסוארס שסוף סוף כבש". עוד כותרת: "ברצלונה הזאת לא נופלת". לדברי העיתון, "בארסה לא שיחקה משחק גדול, אבל תגיע לאולימפיקו עם יתרון של שלושה שערים. בארסה של ארנסטו ואלוורדה יותר אפקטיבית מאשר מסעירה, אבל הפילוסופיה הזאת תביא אותה אולי לחצי הגמר לראשונה מזה שלוש שנים". הקבוצה רשמה את משחקה ה-26 ברציפות בבית בלי הפסד.


"ספורט" כתב: "ברצלונה נמצאת כאן" עם תמונה של סוארס כובש. העיתון כתב: "בארסה עשתה קיצור דרך לחצי הגמר. לא הפסידה כבר חמש שנים בקאמפ נואו באלופות". השוער מארק אנדרה טר שטגן חגג משחק 50 באירופה ואחרי שטעה בשער של רומא הוא ביצע שתי עצירות מעולות.


לואיס סוארס, ששבר בצורת וכבש לראשונה העונה באלופות לאחר שלא הבקיע מאז המשחק 1:6 נגד פאריס סן ז'רמן במארס 2017, אמר בסיום: "גם אם ניצחנו משני שערים עצמיים זה בגלל שאנחנו היינו במקום. חגגתי את השער שלי קצת בעצבים בגלל שהם כבשו נגדנו ושער חוץ זה לא טוב. אולי התוצאה קצת מוגזמת לטובתנו, אבל היו לנו הזדמנויות והשוער שלהם אליסון שיחק טוב. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל יש לנו לוח משחקים לא קל".


¡AQUÍ ESTÁ EL BARÇA!
Portada @sport | Jueves 5 de Abril. pic.twitter.com/8NghwkcaIa

— Noticias Barça (@news_viscabarca) April 4, 2018

סרג'י רוברטו טען שהמשחק של בארסה לא היה מרשים מכיוון ששהשחקנים עייפים: "אנחנו בני אדם ולא מכונות ואנחנו נותנים כל משחק מאה אחוז. לא ציפינו לתוצאה כל כך טובה. אני רוצה לשחק בקישור, שם שיחקתי תמיד, אבל אם צריך לשחק באגף ימין אני אשחק שם. שמח שדניס סוארס מקבל צ'אנסים ומשחק".


איבן ראקיטיץ', שהצטיין כמו גם סרחיו בוסקטס שחזר מפציעה, אמר: "הדבר היחיד שמעניין אותי זה שהקבוצה תמשיך לנצח. אנחנו ממשיכים לנצח ולהשתפר ממשחק למשחק. זו התקופה הכי קשה של העונה".


¡LANZADOS!
Portada @mundodeportivo | Jueves 5 de Marzo. pic.twitter.com/XoWENGNXpN

— Noticias Barça (@news_viscabarca) April 4, 2018


סמואל אומטיטי עורר צחוקים ביציע כאשר חגג את השער העצמי של מאנולס כאילו היה שלו, אבל למעשה נאמר שהוא רצה לאותת לקבוצה שהוא נשאר. הוא הראה את הסמל של ברצלונה כשחגג כדי להוכיח לכולם שהיה מעורב בשער ולפי שני העיתונים הקאטלונים להודיע להנהלה שהוא יאריך את חוזהו. אחרי המשחק אמר: "רציתי להראות שאני אוהב את המועדון הזה. אין לי הרבה מה לומר מעבר בקשר להארכת החוזה שלי. אני בא ומשחק, כל השאר מופיע בעיתונים".


ברומא האשימו את השופט. אדין דז'קו אמר: "חד משמעית הוכשלתי ברחבה. כולם ראו זאת. לשופט הזה לא היה האומץ לשרוק פנדל לזכותנו במגרש של ברצלונה". המנהל הספורטיבי של רומא מונצ'י טען: "הגיעו לנו שני פנדלים. אני מאמין שזה לא נגמר. אל תשכחו שניצחנו את צ'לסי 0:3 ובתוצאה הזאת נעלה בגומלין. התוצאה לא מראה מה שהיה על כר הדשא. הצלחנו לעצור את ליאו מסי, אבל לא את ברצלונה".


דז'קו וחבריו ברומא. דז'קו וחבריו ברומא. "לשופט לא היה אומץ לשרוק נגד בארסה" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי