בואטנג ורובן בספק למשחק הגומלין בברנבאו מרטינס כשיר

פרנק ריברי
פרנק ריברי | AFP

פרט להפסד 2:1 מול אלופת אירופה, סבלה באיירן משלושה כוכבים פצועים. בעוד הספרדי ישוב להתאמן בעוד כמה ימים, ההולנדי ובעיקר הגרמני עשויים לסיים מעשית את העונה. הבלם גם מתלבט לגבי המשך דרכו

(גודל טקסט)
באיירן מינכן מסרה הערב (חמישי) תמונת מצב עדכנית על מצב הפציעות של חאבי מרטינס, אריאן רובן וג'רום בואטנג. בעוד הקשר הספרדי סובל רק מחבלות ויחזור להתאמן בתוך יומיים, מצבם של ההולנדי והגרמני חמור בהרבה.


מבדיקות שערך רופא המועדון ד"ר האנס-וילהלם מולר וולפורט נמצא כי הבלם סובל מפגיעה בשריר מפרק הירך, בעוד הקשר הוותיק ממתיחה חזקה במפשעה. השניים בספק לגומלין בברנבאו ביום שלישי הקרוב ולגבי בואטנג ייערכו בדיקות נוספות כדי לקבוע האם יוכל להיות כשיר למחנה האימונים של סגל נבחרת גרמניה בסוף החודש הבא.


אגב, עוד לפני המשחק באליאנץ ארנה והפציעה רמז הבלם שהוא עשוי לעזוב בקיץ. בראיון למגזין "סוקרטס" אמר בואטנג: "חוויתי הכל בבאיירן. הגעתי לנקודה בה אני צריך לענות לעצמי על כמה שאלות. זה עניין של אתגר אישי".


האם בפעם הראשונה כמאמן יופ היינקס יחמיץ את הגמר של ליגת האלופות? באיירן מינכן שלו סבלה מחוסר מזל עם פציעות של שחקני מפתח והחמצות גדולות והפסידה 2:1 לריאל מדריד במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות.


"בילד" דווקא הראה אופטימיות כשכתב: "באיירן תלויה בעצמה. הם היו כל כך אופטימיים לפני המשחק, אבל ספגו הפסד נוסף באליאנץ ארינה לריאל. האם הם מסוגלים לחזור דווקא בברנבאו? עכשיו רק נס יכול לעזור. זה קרה גם ברבע הגמר שנה שעברה כשהם הובילו שם 0:1 ו-0:2 ועדיין נגררו להארכה והפסידו 4:2".


המאמן היה כעוס מאוד בסיום: "נתנו לריאל שני שערים במתנה. אם אתה לא מנצל מצבים זה לא מפתיע שאתה מפסיד. אין לנו מה להפסיד במדריד. הגענו לכל כך הרבה מצבים מולם. הפציעות המוקדמות גרמו לכך שלא נכנסנו טוב למשחק, אבל נעשה הכל בגומלין".


We NEVER give up! #MiaSanMia#FCBRMApic.twitter.com/muiyfvZ7gp

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 25, 2018


תומאס מולר תבע אחרי המשחק שבאיירן תחזיר לעצמה את המנטליות של הקילר: "שיחקנו טוב ברוב המשחק, אבל לא היינו מספיק יעילים מול השער. השארנו את ריאל מדריד בחיים ואיפשרנו להם לכבוש שער ניצחון. אנחנו עדיין מתקשים לחיות עם מה שקרה לנו בשנה שעברה בברנבאו, אבל זה מראה מה אפשר לעשות נגדם בגומלין. אנחנו זקוקים לאותו קילר אינסטינקט כזה".


יוזואה קימיך שכבש את שער היתרון טען: "היינו צריכים לנצח 2:7 אם מסתכלים על כל ההזדמנויות שהיו לנו. אני חושב שאף פעם לא ראיתי את ריאל מדריד חלשה כל כך אצלנו בבית. הם כבשו משני מצבים בלבד. נגד האנובר היו לנו פחות מצבים בליגה מאשר מול הבלנקוס". הוא הכחיש שהשער שלו היה ענין של מזל: "למדתי את נבאס ואני יודע שבמצבים כאלה הוא לוקח הימור. חשבתי על זה לפני המשחק ומה לעשות אם אגיע למצב כזה כשאני מולו באגף". גם ניקלאס שולה שנכנס במקום בואטנג אמר: "אם היינו מנצחים 2:5 ריאל לא הייתה יכולה להתלונן". ב"בילד" נתנו לכריסטיאנו רונאלדו את הציון הכי גרוע (5).


Just not to be tonight #FCBRMA 1-2 pic.twitter.com/NR53niRfcx

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 25, 2018


חאמס רודריגס נשאל על ידי beIN ספורט האם יחזור לריאל מדריד ואמר: "לא יודע מה יקרה, אבל ההווה שלי הוא בבאיירן מינכן. טוב לי בקבוצה. יש לי שמונה חודשים טובים והיום ראיתי ששיחקתי טוב. לריאל היו רק שתי הזדמנויות לכבוש והיא הבקיעה ולנו חמש או שש. זה היה משחק מוזר בו שיחקנו טוב ועדיין הפסדנו. אני יודע שיהיה קשה מאוד בגומלין".


גם בתקשורת העולמית הודו שהניצחון של ריאל מדריד לא היה משכנע. "גאזטה דלו ספורט" כתב: "באיירן שיחקה כדורגל, אבל ריאל מדריד ניצחה". רשת "גלובואספורטה" הברזילאית כתבה: "ריאל אפילו לא נזקקה לרונאלדו". ל'אקיפ סיכם: "ריאל הייתה מאוד אפקטיבית".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי