מונצ'י: הגמר היה צריך להיות בין רומא לבאיירן מינכן

מונצ'י
מונצ'י | Gettyimages

בג'אלורוסי זעמו על ההדחה מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות, לאחר שלטענתם לא נשרקו שני פנדלים לזכותם: "האיטלקים צריכים לצעוק". הנשיא פאלוטה הוסיף: "השיפוט היה בדיחה מוחלטת". דה רוסי: "צריכים המשכיות"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
תחושות קשות הבוקר (חמישי) בכדורגל האיטלקי, כשהדעה הרווחת היא שרומא קופחה והייתה צריכה להגיע לגמר במקום ליברפול. המנהל המקצועי של הג'אלורוסי, מונצ'י, הגדיר זאת כך: "הגמר האמיתי היה צריך להיות בין רומא לבאיירן מינכן". כזכור, גם הגרמנים הרגישו שקופחו לאחר שלא נשרק פנדל לזכותם לאחר נגיעת יד של מרסלו ברחבה, כשאתמול התרחשה תקרית דומה לאיטלקים מול המייטירדס. אפילו שופט העבר האנגלי, גרהאם פול, הצטרף לביקורת כשכתב: "רומא נשדדה על ידי השופט דאמיר סקומינה, שהתעלם מנגיעת יד ברורה של טרנט אלכסנדר-ארנולד ברחבה בדקה ה-62, שהייתה צריכה להיות פנדל והייתה מביאה לרומא לפחות הארכה ותקווה לזכות בכרטיס לגמר".


הספרדי שהגיע לרומא בקיץ האחרון הוסיף: "חייבים להכניס את שיפוט הווידאו לליגת האלופות, אם היא הייתה, אנחנו היינו בגמר נגד באיירן. הגיע הזמן שקבוצות כמו רומא, יובנטוס ובאיירן יצעקו שחייבים להכניס את ה-VAR. הכדורגל האיטלקי צריך להרים קולו כי מה שראינו היה מזעזע. גרמנו לשברון לב לאוהדים. צריך לברך את ליברפול על העלייה לגמר, אבל השאלה גם באיזו דרך הם עלו. באנפילד השער השלישי היה מנבדל ולא העניקו לנו שני פנדלים ברורים באולימפיקו. אני ספרדי והגעתי לרומא לפני שנה בלבד, אבל האיטלקים צריכים לצעוק. עם הטכנולוגיה החדשה יהיו אולי טעויות, אבל הרבה פחות".


גם נשיא רומא, ג'יימס פאלוטה, זעם: "השיפוט במשחק הזה היה בדיחה מוחלטת. היה פנדל ברור על דז'קו שלא היה בנבדל, ופנדל נוסף בגלל נגיעת יד ברחבה. אני יודע שהעבודה של השופט קשה, אבל להפסיד בסיכום שני המשחקים בצורה כזאת זה מביך". גם התקשורת האיטלקית תמכה בטענות של מונצ'י ופאלוטה. ו"קוריירה דלו ספורט" נכתב: "עוד אי צדק נגד הכדורגל האיטלקי. רומא הודחה עם הראש למעלה אחרי ששני פנדלים ברורים לא נשרקו לטובתה. שוב השופטים דופקים את איטליה". ב"גאזטה דלו ספורט" הלכו על חצי הכוס המלאה עם הכותרת: "מחיאות כפיים לרומא", לצד ציטוט דבריו של פאלוטה.


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ Roma da applausi, impresa sfiorata #RomaLiverpool Chelsea-Sarri, scatta l'assalto ⚽ Mancini-Nazionale, lo Zenit s'arrabbia #Giro101 -1 parla Froome. E molto altro! pic.twitter.com/9GmZsjIISA

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 3 במאי 2018

קפטן הג'אלורוסי דניאלה דה רוסי אמר: "אני גאה בחבריי, בקבוצה ובאוהדים. עכשיו המטרה היא להבטיח את המקום בליגת האלופות בשנה הבאה. היה פנדל אחד ברור. ראיתי נגיעת יד בוודאות. אנחנו חייבים לשחק במפעל הזה גם בשנה הבאה כדי ליצור המשכיות. אנחנו כבר לא טרף קל לקבוצות גדולות, אנחנו קבוצה גדולה בעצמנו וצריכים לעלות לחצי הגמר כל שלוש שנים ולא שלושים".


המאמן אוזביו די פרנצ'סקו הוסיף: "כשאתה עושה טעויות לא מחויבות המציאות, אתה צריך להראות בגרות ולצמוח מזה. הדבר היחיד שאני כועס ומתחרט עליו הוא שלא האמנו בעצמנו יותר. כמו שכבשנו שלושה נגד ברצלונה, היינו יכולים לכבוש יותר גם מול ליברפול. לא היה קל לשחזר את מה שעשינו נגד ברצלונה, זה היה המשחק המושלם, מה שלא קרה היום נגד ליברפול. לגבי השופט, זה לא תפקידי להגיב. אני חושב על איך להתפתח ולא איך למחות נגד השיפוט. במקום להיגרר למשחק שלהם היינו צריכים לבנות את המשחק שלנו". הקשר הבלגי ראג'ה נאינגולן, שכבש אמש צמד, פרסם הודעת התנצלות לאוהדים אחרי שטעה בשער הראשון שכבש סאדיו מאנה: "מצטער על הטעות שהשפיעה קשות על התוצאה בסיום ולא אפשרה לנו לעלות".


 

Orgoglioso di far parte di questa squadra… mi spiace per l'errore che ha pesato molto sul risultato finale… si va avanti… #dajeroma ❤️

A post shared by Radja Nainggolan (@radjanainggolan.4) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי