קלופ: אם היו מוכרים ניסיון בשוק, ריאל היתה עושה המון כסף

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול דיבר במסיבת עיתונאים לקראת גמר ליגת האלופות בקייב: "הם חזקים בהשוואה אלינו, אבל יש לנו צ'אנס". על אמרה ג'אן: "נבדוק אותו מחר ונדע יותר". דיאן לוברן: "הסיכוי הכי גדול שלנו להגשים חלום"

(גודל טקסט)

יורגן קלופ קיים היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת גמר ליגת האלופות בשבת נגד ריאל מדריד בקייב. לדבריו, ליברפול יכולה לעמוד בלחץ עליה. "גמר האלופות הוא מעמד גדול, אבל אנחנו יכולים לעמוד בזה. פסיכולוגית אנחנו חזקים. אני מאושר מהמקום אליו הגענו כרגע. עשינו הרבה דברים גדולים כקבוצה והחברים שלי יכולים לסמוך על יכולתם האישית. ברור שהקבוצה השנייה טובה אף היא. אנחנו לא רוצים לעשות דברים משוגעים. אנחנו לא רוצים לעשות מהגמר דבר גדול, אבל זה באמת משחק גדול".

קלופ כבר אמר לפני כמה ימים שמו סלאח צריך לשחק עוד 15 שנה כדי להגיע להישגים של כריסטיאנו רונאלדו. הוא נשאל אם סלאח חשוב יותר לליברפול מאשר כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, אבל אמר: "אם אני אענה אני כבר מתאר לעצמי את הכותרות שיהיו בתקשורת. אני מעדיף שלא לענות".

מנג'ר ליברפול הפתיע כאשר בישר לעיתונאים שיש אפשרות שאמרה ג'אן יהיה כשיר לגמר. הקשר הגרמני כבר בדרך ליובנטוס, אבל יכול לעזור לליברפול מוכת הפציעות: "לפני עשרה ימים הייתי בטוח שהוא לא יהיה כשיר, אבל נבדוק אותו מחר ונדע טוב יותר. עובר ליובנטוס? אני ממש לא יודע וזה לא חשוב עכשיו. כללית אני מרוצה מההכנות שלנו. אנחנו נמצאים ברגע טוב. הדרך בה סיימנו את הליגה והמקום בו אנחנו נמצאים כעת מבחינת ההכנות הוא טוב. היה לנו זמן להתכונן וזה חשוב". גם ג'יימס מילנר לא שיחק במשחק האחרון נגד ברייטון בגלל פציעה, אבל שני השחקנים התאמנו היום.

על קלופ נאמר שהוא מגיע תמיד למשחקי גמר כשושבין, אבל אף פעם לא כמו החתן עצמו. הוא צוחק מההשוואות האלה, אבל מודה: "ריאל מדריד קבוצה חזקה מאוד. היא קבוצה מאוד מנוסה ואם היה שוק בו היו מוכרים ניסיון בכדורגל הם היו עושים מזה הרבה כסף. הם הרבה זמן ביחד ולכן חזקים קבוצתית בהשוואה אלינו שלא שיחקנו ביחד כל כך הרבה זמן, אבל זה הכדורגל. יש לנו צ'אנס אז בואו ננסה".

אמרה ג'אן.
אמרה ג'אן. "זה לא חשוב אם הוא עובר ליובנטוס" (Gettyimages)

הקשיים שלו עם ליברפול: "אישתי תמיד אומרת לי שאצלי הכי קורה באופן דרמטי בכדורגל. כמו למשל אתה מוביל נגד רומא 0:5 ואז פתאום מקבל שני שערים. אנחנו צריכים לשחק עם יותר חיים נגד ריאל מדריד ממה שעשו ריאל מדריד ובאיירן כי אם נשחק כמוהם היינו מחוץ לשלב הבתים מזמן".

ההשפעה של האוהדים: "הרבה דברים קרו מאז שהגעתי. הדבר הכי גדול הוא עד כמה אני אוהב את הקבוצה. נהנינו להגיע לגמר ומהקהל הבייתי. אם תחפשו בגוגל ו-ויקיפדיה על 'לילות אירופאיים', אנפילד צריך להיות שם".

דיאן לוברן אמר שהוא מרגיש יותר נוח לצידו של וירג'יל ואן דייק וביקש משחקני ליברפול לאחוז את הרגע ולזכות בצ'מפיונסליג: "זה הסיכוי הגדול ביותר בחיינו. הייתי אומר שזה חלום שהתגשם לכולם, תמיד חלמתי להיות בגמר ויום אחד להניף את הגביע".

לוברן.
לוברן. "תמיד חלמתי להיות בגמר" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי