רק רשת: בניון במשחק הוקרה, כמה ניחשו את תוצאת הגמר?

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | Gettyimages

ה"ווינר" פרסם רשמית אתה התפלגות של מנחשי הווינר, שלא מעט מהם הרוויחו מהזכייה של ריאל מדריד בגביע. וגם: הקשר הגיע לרוטרדם ופתח בהרכב לצד סטיבן ג'רארד במשחק לכבודו של דיר קאוט

(גודל טקסט)
17:00: יוסי בניון עלה על כר הדשא במשחק לכבודו של דירק קאוט
שנה אחרי שפרש מכדורגל, נערך היום ברוטרדם משחק לכבודו של דירק קאוט – הכוכב ההולנדי שתלה את הנעליים אחרי שהוביל את פיינורד לאליפות. רבים וטובים הוזמנו, ביניהם גם יוסי בניון ששיתף איתו פעולה בליברפול. קשר מכבי פתח תקווה העלה תמונה שלו עם פאביו אאורליו ואנדי קארול, אתמול קאוט עצמו שיתף תמונה של החבורה כולה צופה בגמר ליגת האלופות. 


כל חבריו של קויט חולקו לשלוש קבוצות – חבריו של קאוט מנבחרת הולנד, מפיינורד ומשאר העולם – כשבקבוצה האחרונה נכלל גם בניון עם המספר 15. בניון פתח במשחק מול פיינורד לצד דודק בשער, ג'יימי קראגר, קרייג בלאמי, אלברטו ריירה, אנדי קארול, סטיבן ג'רארד, לואיס גארסיה וגם קאוט עצמו. לאחר מכן נערך גם משחק בין פיינורד לכוכבי נבחרת הולנד, ביניהם אריאן רובן, ווסלי סניידר ,רובין ואן פרסי, רוד ואן ניסטלרוי ופרנק דה בור. קאוט עבר בין הקבוצות וכבש ב-2:3 של הולנד על פיינורד, המשחק הראשון הסתיים ב-2:3 לחבריו של קויט על פיינורד.

Watching the @ChampionsLeague final. Come on @LFC!!! pic.twitter.com/77o35fRLR8

— Dirk Kuyt (@Kuyt) May 26, 2018

Already here in Holland remembering old days in Liverpool!#friends#dirkkuyttestimonial#feyenoord#liverpool@Kuyt@YossiBenayoun15#fabioaurelio@LFC ⚽️❤️ pic.twitter.com/7lbOOd0fMc

— Albert Riera (@11RIERA11) May 26, 2018

Zijn laatste! Dirk Kuyt bedankt! Topper! #DirkKuytTestimonial#DirkKuytpic.twitter.com/Fq6BbP0QoS

— Marc Van Ettinger (@MarcEttinger) May 27, 2018

Er zijn enkele nieuwe namen toegevoegd aan de teams bij de Dirk Kuyt Testimonial. Zoals Yossi Benayoun en Denny Landzaat. pic.twitter.com/tCL5TkICmP

— Dennis van Eersel (@DennisVanEersel) May 27, 2018

15:00: מי ניחש נכון מה יקרה בגמר?

התפלגות סופית של מנחשי ה Winner:
ניצחון ריאל מדריד: 54% מהמהמרים, תיקו 25%, ניצחון ליברפול: 21%.


תוצאה מדוייקת: 3:1 לריאל מדריד בתום 90 דקות: 2,572 איש ניחשו נכון (מתוך 19,800 אנשים שניחשו תוצאה מדויקת). היחס הממוצע על התוצאה הזאת עמד על פי 10, והם הרוויחו סה"כ 139,000 ₪. (8 אנשים השקיעו 1000 ₪ והרוויחו 10,000 ₪ כל אחד).


קארים בנזמה מבקיע ראשון: 68 איש ניחשו שהצרפתי יבקיע ראשון ביחס של פי 5. הניחוש הכי גבוה היה 750 ₪, שהרוויח 3750 ₪.


מבקיע – 2 שערים ומעלה: אדם אחד בלבד ניחש שבייל יבקיע שני שערים ומעלה. השקיע 200 ₪ והרוויח 1300 ₪ (יחס של פי 6.5).


משולב: 25 מנחשים אמיצים ניחשו שגם בנזמה יבקיע ראשון וגם התוצאה המדוייקת תהיה 3:1. היחס לזכייה היה פי 25, אולם ההימור הממוצע עליו היה כ-20 ₪ בלבד.


ריאל לא תמיד היתה הפייבוריטית לזכייה בליגת האלופות: לאורך כל ליגת האלופות, רץ הימור על מי הקבוצה שתזכה בליגת האלופות. ריאל קיבלה יחס של פי 4.2 לפני פתיחת ליגת האלופות, וערב משחקי הנוקאאוט מול פ.ס.ז', היחס אף עלה לפי 7 אולם ככל שהתקדמה במפעל היחס התחיל לרדת עד ליחס של פי 1.5 לפני חצאי הגמר.


14:00: כשה"סולט ביי" פגש את כוכבי ריאל מדריד

נורסט גוקצ'ה, שידוע בעיקר כ"סולט ביי" וכאיש שנתן את ההשראה לחגיגות המלח של וידאר קיארטנסון, פגש אתמול את שחקני ריאל מדריד אחרי הזכייה בליגת האלופות, ונראה שהם נהנו מהמעמד לא פחות ממנו.


 

Daha Ben napiyim? @sergioramos congratulation my friend all diverse thank you so much for everything

A post shared by Nusr_et#Saltbae (@nusr_et) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי